Statele Unite au sancţionat joi Gardienii Revoluţiei, armata ideologică a Teheranului, precum şi media iraniene pentru "tentativă de ingerinţă" în alegerile americane de la 3 noiembrie, în pofida dezminţirilor indignate ale Iranului, notează AFP. "Regimul iranian a vizat procesul electoral din Statele Unite cu tentative neruşinate de a semăna discordie printre alegători răspândind dezinformaţii online şi efectuând operaţiuni rău intenţionate pentru a-i induce în eroare", a declarat Trezoreria americană într-un comunicat. "Entităţi ale guvernului iranian, deghizate în media, au vizat Statele Unite cu scopul de a submina procesul electoral american", a adăugat documentul. "Regimul iranian utilizează naraţiuni false şi alte conţinuturi înşelătoare pentru a încerca să influenţeze alegerile americane", a declarat, fără alte precizări, secretarul Trezoreriei, Steven Mnuchin, promiţând "să contracareze în continuare eforturile oricărui actor străin ce ar ameninţa procesul electoral". Entităţile vizate sunt Gardienii Revoluţiei şi unitatea lor de elită pentru operaţiunile externe, Forţa Al-Quds, ambele sancţionate în mai multe rânduri de Washington. Dar şi Bayan Rasaneh Gostar Institute, prezentat ca instrumentul de propagandă al Gardienilor Revoluţiei, precum şi Uniunea iraniană a radiourilor şi televiziunilor islamice şi Uniunea internaţională a media virtuale. "Personalul de la Bayan Gostar a prevăzut să influenţeze alegerile exploatând probleme de societate din Statele Unite, inclusiv pandemia de COVID-19 şi să denigreze personalităţi politice americane", a afirmat Trezoreria SUA. Trezoreria nu a evocat o legătură clară între aceste sancţiuni şi acuzaţiile formulate miercuri seară de directorul comunităţii naţionale de informaţii a SUA, John Ratcliffe. Aceasta a acuzat Iranul şi Rusia că au pus mâna, separat, pe date ale alegătorilor americani.AGERPRES/(AS – editor: Alic Mîrza, editor online: Alexandru Cojocaru) Citiţi şi: * #alegeriSUA Ultima dezbatere Trump/Biden înainte de alegerile prezdienţiale
Acasă Stiri Internationale Politica Externa #alegeriSUA Washingtonul anunţă sancţiuni după o “tentativă de ingerinţă” electorală iraniană
#alegeriSUA Washingtonul anunţă sancţiuni după o “tentativă de ingerinţă” electorală iraniană
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.