Rata şomajului înregistrat la nivel naţional în evidenţele Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a fost de 3,27% la sfârşitul lunii octombrie, mai mare cu 0,01 puncte procentuale faţă de rata şomajului înregistrat în luna anterioară şi cu 0,29 puncte procentuale peste nivelul din luna octombrie a anului 2019, potrivit unui comunicat remis miercuri de ANOFM. Numărul total de şomeri la finalul lunii octombrie a fost de 285.731 de persoane, mai mare cu 437 de persoane faţă de cel înregistrat la finalul lunii septembrie. Din totalul şomerilor înregistraţi în luna octombrie, 93.969 au fost şomeri indemnizaţi, iar 191.762 neindemnizaţi. Faţă de luna precedentă, numărul şomerilor indemnizaţi a crescut cu 4 persoane, iar numărul şomerilor neindemnizaţi a crescut cu 433 persoane. În ceea ce priveşte mediul de rezidenţă, la finalul lunii octombrie, un număr de 100.121 şomeri proveneau din mediul urban, iar 185.610 şomeri din mediul rural. Cei mai mulţi şomeri aveau între 40 – 49 de ani (75.593 persoane), urmaţi de cei din grupa de vârstă 50 – 55 de ani (53.859 şomeri), la polul opus aflându-se persoanele între 25 – 29 de ani (15.003). Şomerii sub 25 de ani erau în număr de 41.472, iar 49.148 de persoane fără loc de muncă aveau între 30 şi 39 de ani, în timp ce 50.656 de persoane fără loc de muncă aveau peste 55 de ani. Referitor la nivelul de instruire al persoanelor fără loc de muncă, şomerii fără studii şi cei cu nivel de instruire primar au o pondere de 24,72%, în timp ce şomerii cu nivel de instruire gimnazial reprezintă 25,52% din totalul şomerilor înregistraţi, iar cei cu studii universitare 6,56 %. Rata şomajului înregistrată în luna octombrie 2020 a fost calculată folosind populaţia activă civilă la data de 1 ianuarie 2020, cifră care este publicată de către Institutul Naţional de Statistică, în fiecare an, de regulă după luna septembrie. Populaţia activă civilă la nivel naţional a crescut la 1 ianuarie 2020, faţă de 1 ianuarie 2019, cu 54.100 de persoane, de la 8.696.400 persoane la 1 ianuarie 2019 la 8.750.500 persoane. Astfel, rata şomajului înregistrat a fost recalculată ţinând seama de noua populaţie activă civilă de la începutul anului curent, se menţionează în comunicatul ANOFM. AGERPRES/(AS – autor: George Coman; editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern ANOFM: Rata şomajului la nivel naţional a urcat la 3,27% în luna...
ANOFM: Rata şomajului la nivel naţional a urcat la 3,27% în luna octombrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.