Prahova rămâne în topul preferinţelor pentru vacanţa de iarnă, iar pentru Revelion se anunţă un grad de ocupare de 80-90% în zona montană a judeţului, anunţă luni, pe pagina de Facebook, Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului (APDT). "Turiştii rămân fideli judeţului Prahova pentru sărbătorile de iarnă, aspect reflectat în gradele destul de mari de ocupare, cât şi în rezervările care se fac pentru această perioadă în contextul actual. Numărul mare de pârtii cât şi măsurile de protecţie luate de operatorii din turism transformă Prahova în destinaţia ideală pentru o vacanţă de Crăciun şi Revelion. Hotelierii oferă pachete bogate pentru sărbători (…) cu respectarea măsurilor de siguranţă, făcând orice vacanţă petrecută în Prahova să se transforme într-o amintire plăcută", afirmă preşedintele ADPT Prahova, Adrian Voican. În vacanţa de Crăciun, peste jumătate dintre spaţiile de cazare din zona montană a judeţului Prahova au fost ocupate. "Atât pe Valea Prahovei cât şi în Câmpina, gradul de ocupare a fost destul de mare în contextul actual al pandemiei şi temerilor pe care le au turiştii pentru a se deplasa într-o astfel de situaţie. În Sinaia şi Azuga unităţile de cazare au avut un grad de ocupare de 60-80% , în timp ce în Buşteni şi Câmpina gradul de ocupare a fost în jur de 60%. În Ajun de Crăciun au fost şi multe anulări, dar şi multe rezervări Last Minute. Crăciunul a reprezentat un prilej bun pentru turişti să se distreze în Prahova pe pârtii, fiind deschise şi pregătite pentru iubitorii sporturilor de iarnă pârtiile din Sinaia şi Azuga", susţine APDT Prahova. Conform sursei citate, turiştii au plătit cu 30-40% mai puţin decât anul trecut. "De exemplu, au plătit în Sinaia, în medie, între 2.600 lei şi 2.900 lei/cameră pentru 3 nopţi de cazare la un hotel de 4 stele cu mic dejun, program pentru Moş Crăciun, cină/dejun tradiţional si muzică live şi alte surprize, în timp ce pentru o cazare într-o unitate de 3 stele au plătit între 1.850 şi 2.500 lei / cameră pentru 4 nopţi de cazare cu mic dejun, cină/dejun tradiţional cu muzica live pe 25 şi 26 decembrie şi obiceiuri tradiţionale", precizează APDT Prahova. Asociaţia mai anunţă că, în aceasta perioadă, gradul de ocupare mediu este de 40%, fiind influenţat foarte mult de vremea capricioasă. "Stratul de zăpadă este de 80-100 cm la Sinaia. Pentru Revelion se anunţă grad de ocupare de 80-90% în zona montană a judeţului Prahova, iar în Câmpina un grad de ocupare de 60%. Lucrurile pot evolua conform comportamentul pe care l-au avut turişti pentru sărbătorile de Crăciun. Tarifele pe care turiştii le vor achita pentru Revelionul petrecut în Prahova sunt de 4.600 lei/cameră pentru 4 nopţi de cazare la un hotel de 4 stele (cu mic dejun, cină festivă cu muzică live ambientală, brunch etc). La un hotel de 3 stele sejurul va costa în jur de 2.800 lei/cameră pentru 4 nopţi de cazare, cu mic dejun inclus, 2 cine şi muzica live ambientală", se mai arată în postare. AGERPRES/(AS – autor: Cornelia Dumitru, editor: George Onea, editor online: Simona Aruştei)
APDT Prahova: De Revelion se anunţă un grad de ocupare de 80-90% în zona montană a judeţului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.