Sumele de bani trimise acasă de muncitorii emigranţi în acest an vor scădea mai puţin decât se estima anterior, însă vor continua să scadă şi în 2021 în condiţiile în care pandemia de Covid-19 duce la o diminuare treptată, dar prelungită, prognozează Banca Mondială, transmite Bloomberg. Conform unui raport publicat joi de Banca Mondială, remitenţele către ţările cu venituri mici şi medii vor scădea cu 7,2% în 2020, până la 508 miliarde dolari. Comparativ, în luna aprilie Banca Mondială miza pe un declin de 19,7%. Această scăderea mai mică decât se preconiza a remitenţelor în 2020 se explică în parte şi prin trecerea de la remitenţele informale transportate fizic cu prilejul călătoriilor spre remitenţele formale trimise digital, susţine Banca Mondială. De asemenea, unii emigranţi au putut şi să acceseze sistemele de transfer de numerar în ţările în care lucrează. Cu toate acestea, pentru anul următor instituţia financiară internaţională mizează pe o nouă scădere de 7,5% a remitenţelor, până la 470 miliarde dolari, comparativ cu estimarea anterioară care prognoza o revenire de 5,6%. Pe regiuni, Banca Mondială se aşteaptă ca Europa şi Asia de Est să fie cele mai afectate în 2020 în 2021, cu o diminuare a remitenţelor de 16%, respectiv 11%. "Impactul COVID-19 este omniprezent atunci când este văzut din perspectiva migraţiei deoarece afectează emigranţii şi familiile lor care se bazează pe remitenţe", a declarat vicepreşedintele pentru dezvoltare umană la Banca Mondială, Mamta Murthi, adăugând că instituţia financiară internaţională va continua să lucreze cu partenerii şi ţările pentru a menţine remitenţele. Remitenţele sunt o sursă vitală de finanţare externă pentru ţările cu venituri mici şi medii, cu un nivel care a atins un nivel record de 548 miliarde dolari anul trecut, mai mare decât investiţiile străine directe de 543 miliarde dolari şi asistenţa externă pentru dezvoltare în valoare de aproximativ 166 miliarde dolari. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Banca Mondială se aşteaptă la o scădere treptată a remitenţelor din cauza...
Banca Mondială se aşteaptă la o scădere treptată a remitenţelor din cauza virusului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.