Banca Spaniei a anunţat vineri că, la finele trimestrului al treilea din 2020, datoria publică era de 1.310 miliarde euro, echivalentul a 114,1% din PIB, un nivel ce nu a mai fost atins niciodată şi care se datorează crizei, în contextul în care pandemia a determinat finanţarea unor cheltuieli publice mai mari, relatează agenţia EFE. Ultimele previziuni ale Guvernului spaniol fixau datoria la 118,8% din PIB pentru întreg anul 2020. Totalul datoriei la nivelul administraţiilor publice s-a ridicat la peste 1.308 miliarde euro, până în septembrie, uşor sub cifra avansată de Banca Spaniei, pe 17 noiembrie. Cea mai mare parte a datoriei, peste 1.177 miliarde euro (102,7% din PIB), corespunde administraţiei centrale, 301,722 miliarde (26,3% din PIB) comunităţilor autonome, 23,744 miliarde euro (2,1% din PIB) corporaţiilor locale şi 74,855 miliarde (6,5% din PIB) administraţiilor pentru Securitate Socială. Suma excede totalul pentru că cea mai mare parte a datoriei comunităţilor autonome este contabilizată şi la statul spaniol, principalul creditor. La nivelul administraţiilor publice, saltul datoriei a fost de 8,7% interanual, cu o creştere de 10% pentru administraţia centrală (concentrată în emisiuni de titluri pe termen lung ale statului) şi de doar 1,2% în cazul comunităţilor autonome, în timp ce la corporaţiile locale gradul de îndatorare a scăzut 5,9%. Datoria administraţiilor de Securitate Socială a crescut cu 42,7% interanual. Uniunea Europeană a suspendat în martie aplicarea regulilor din Pactul de stabilitate şi creştere. Printre obligaţiile pe care statele membre UE nu mai trebuie să le respecte în prezent se numără şi faimoasa regulă care cere ca deficitul public să nu depăşească 3% din Produsul Intern Brut, precum şi obligaţia de a menţine datoria publică sub pragul de 60% din PIB. După suspendarea regulilor de disciplină bugetară, statele membre au anunţat cheltuieli publice în valoare de miliarde de euro pentru a ajuta sistemele de sănătate şi a susţine economiile, companiile şi piaţa muncii să facă faţă impactului pandemiei de coronavirus. Recent, oficialii de la Bruxelles au promis că regulile bugetare europene vor rămâne suspendate şi în 2021. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Gherasi, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Banca Spaniei confirmă un nou nivel record al datoriei publice: 114,1% din...
Banca Spaniei confirmă un nou nivel record al datoriei publice: 114,1% din PIB
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.