Turismul trebuie să devină o prioritate pentru noul guvern, pentru care este "necesar şi obligatoriu" să fie creată o instituţie guvernamentală dedicată acestuia, pentru salvarea lui, atragerea de fonduri europene şi revigorarea imaginii României, a declarat, luni, preşedintele Federaţiei Asociaţiilor de Promovare Turistică din Romania (FAPT), Mihai Jurcă. "Este necesar şi obligatoriu ca în viitorul guvern să existe o structură dedicată turismului. Poate fi minister, poate fi autoritate, cum a fost acum patru-cinci ani, Autoritatea Naţională pentru Turism, dar o structură definită, dedicată. Acum un an, noua guvernare a desfiinţat Ministerul Turismului, însă revigorarea acestui sector necesită o cooperare între toţi actorii interesaţi şi factori decidenţi, coordonată de o instituţie", a precizat, pentru AGERPRES, Mihai Jurcă. Potrivit acestuia, instituţa guvernamentală va trebui, în primul rând, să fie cea care va îndruma şi coordona măsurile atât de necesare pentru salvarea a ceea ce a mai rămas din industria ospitalităţii. "Odată depăşite provocările pandemiei, această structură distinctă va trebui să susţină atragerea a cât mai multor fonduri europene în domeniul industriei ospitalităţii şi va trebui să revigoreze serios imaginea României în afara ţării. Acestea sunt doar două motive, dintr-o listă lungă, pentru care consider obligatorie nevoia unei structuri dedicate turismului. De asemenea subliniez că aceasta va trebui să fie mai eficientă şi mai suplă decât cele pe care le-am avut în trecut. E necesar ca aceasta să livreze rezultate palpabile şi apoi se poate discuta despre responsabilităţi şi resurse suplimentare", a precizat Mihai Jurcă. FAPT cuprinde 12 organizaţii de management a destinaţiei (OMD) din România şi are ca scop dezvoltarea turismului la nivel naţional, prin coordonarea activităţilor turistice într-un mod coerent, care să servească interesele membrilor şi promovarea acestora pe plan naţional şi internaţional. Federaţia susţine dezvoltarea unei organizaţii de management al destinaţiei la nivelul României. AGERPRES/(A – autor: Eugenia Paşca, editor: Oana Popescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Bihor: Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România solicită crearea unei instituţii guvernamentale pentru turism
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.