Constructorul german de automobile de lux intenţionează să îşi majoreze producţia de vehicule electrice, a declarat directorul general Oliver Zipse pentru cotidianul german "Augsburger Allgemeine", informează Reuters. "Vom creşte semnificativ numărul de vehicule electrice. Între 2021 şi 2023 vom construi un sfert de milion de automobile electrice peste ţinta programată iniţial", a spus Oliver Zipse, adăugând că BMW vrea ca în 2023 aproximativ o cincime din vehiculele pe care le comercializează să fie propulsate de un motor electric, comparativ cu aproximativ 8% în acest an. Zipse a subliniat însă că principala sa îngrijorare este că tranziţia Germaniei la automobilele electrice va fi afectată de lipsa infrastructurii de încărcare, în condiţiile în care prima economie europeană ar urma să aibă aproximativ 10 milioane de vehicule electrice în circulaţie în jurul anului 2030. Pentru a face faţă acestui număr "15.000 de puncte de încărcare private şi 1.300 publice vor trebui să fie date în funcţiune în fiecare săptămână. Din păcate, suntem departe de această cifră. De aceea, următorul mare proiect în Europa trebuie să fie extinderea infrastructurii de încărcare", a spus directorul general de la BMW. La începutul acestei luni, Comisia Europeană şi-a prezentat "Strategia pentru o mobilitate sustenabilă şi inteligentă", însoţită de un plan de acţiune cuprinzând 82 de iniţiative care vor ghida activitatea în următorii ani. Potrivit Executivului comunitar, până în 2030, cel puţin 30 de milioane de autoturisme cu emisii zero vor fi în exploatare pe drumurile europene, 100 de oraşe europene vor fi neutre din punct de vedere climatic, traficul feroviar de mare viteză se va dubla la nivelul întregii Europe, călătoriile colective programate pentru deplasări cu o lungime de sub 500 de km vor trebui să fie neutre din punctul de vedere al carbonului, mobilitatea automatizată va fi implementată la scară largă iar navele maritime cu emisii zero vor fi pregătite pentru lansarea pe piaţă. Pentru ca transportul să devină sustenabil, Comisia şi-a propus instalarea a 3 milioane de puncte publice de încărcare până în 2030. AGERPRES / (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern BMW vrea ca 20% din vehiculele pe care le va construi în...
BMW vrea ca 20% din vehiculele pe care le va construi în 2023 să fie modele electrice
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.