Producătorul de avioane Boeing a înregistrat pierderi de 3,453 miliarde de dolari în primele nouă luni ale acestui an, comparativ cu un profit de 374 milioane de dolari în perioada similară din 2019, motiv pentru care estimează mai multe reduceri de personal "voluntare sau nevoluntare", relatează agenţia EFE. Conform datelor furnizate miercuri de compania americană, vânzările sale în perioada ianuarie-septembrie 2020 au scăzut cu 27%, până la 42,854 miliarde de dolari, din cauza impactului pandemiei de coronavirus şi a "blocării" avioanelor 737 MAX. Preşedintele şi CEO al Boeing, Dave Calhoun, a subliniat că pandemia "a continuat să pună presiune" asupra rezultatelor companiei şi în trimestrul al treilea şi, de aceea, firma îşi gestionează lichidităţile şi îşi transformă modelul de business astfel încât "să fie sustenabilă pe termen lung". AGERPRES/(AS-autor: Nicoleta Gherasi, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Boeing a înregistrat pierderi de 3,4 miliarde de dolari, în primele nouă...
Boeing a înregistrat pierderi de 3,4 miliarde de dolari, în primele nouă luni din 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.