Preşedinta interimară a Boliviei, Jeanine Anez, le-a cerut alegătorilor să dea dovadă de "răbdare" în faţa rezultatelor lente ale scrutinului prezidenţial de duminică, organizat după un an de gravă criză politică, scrie AFP. "Toţi trebuie să avem răbdare pentru a aştepta rezultatele şi a nu provoca violenţe", a declarat preşedinta interimară într-un discurs televizat după închiderea secţiilor de votare. "Vă asigur că vom avea rezultate credibile", a adăugat ea. Guvernul interimar a informat duminică după-amiaza că scrutinul s-a desfăşurat paşnic, cu excepţia unor incidente izolate. "A fost o zi paşnică în toată ţara", a declarat ministrul adjunct al securităţii, Wilson Santamaria, într-un comunicat. Difuzarea rezultatelor va fi însă lentă după decizia, sâmbătă, a tribunalului electoral de a nu utiliza numărarea rapidă care permite rezultate preliminare, pentru a evita tensiunile. "Nu vom avea rezultatul oficial şi final duminică seară. Ne vom oferi câteva ore în plus şi este important ca toţi cetăţenii să dea dovadă de răbdare, pentru că rezultatul va fi de încredere, deşi puţin mai lent", a justificat preşedintele acestuia, Salvador Romero. Pentru prima dată după 20 de ani, Evo Morales (2006-2019), lider emblematic al stângii sud-americane, nu a fost candidat la preşedinţie. La 10 noiembrie 2019, el a demisionat în plină criză politică, acuzat de fraudă de opoziţie, în timp ce candida pentru al patrulea mandat. Moştenitorul său spiritual şi fost ministru al economiei, Luis Arce, 57 de ani, candidat din partea Mişcării pentru Socialism (MAS), şi principalul său rival, fostul preşedinte de centru Carlos Mesa, 67 de ani, sunt favoriţi printre cei şase candidaţi. În ultimele sondaje, Luis Arce se afla pe primul loc în intenţiile vot la turul întâi, dar insuficient pentru a scăpa de turul al doilea, prevăzut la 29 noiembrie. Circa 7,3 milioane de bolivieni au fost chemaţi la urne pentru alegerea preşedintelui ţării, vicepreşedintelui şi reînnoirea parlamentului în prezent dominat de MAS. AGERPRES/(AS – editor: Alic Mîrza, editor online: Alexandru Cojocaru)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Bolivia: Preşedinta interimară cere “răbdare” în aşteptarea rezultatului alegerilor
Bolivia: Preşedinta interimară cere “răbdare” în aşteptarea rezultatului alegerilor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.