Primăria Brăila a început amplasarea căsuţelor din lemn, care vor fi puse gratuit la dispoziţia comercianţilor pentru continuarea activităţii, după închiderea pieţelor care funcţionează în spaţii închise, potrivit noilor restricţii impuse pentru limitarea răspândirii COVID-19. Zeci de producători şi comercianţi din Brăila au protestat duminică, în faţa Pieţei Mari din municipiu, împotriva închiderii pieţelor, iar primarul Brăilei, Marian Dragomir, venit în mijlocul lor, le-a propus comercianţilor ca soluţie pentru continuarea activităţii mutarea tarabelor în exteriorul pieţei şi oferirea gratuită a 40 de căsuţe din lemn, folosite în anii trecuţi pentru Târgul de Crăciun, care vor fi amplasate în parcarea Pieţei Mari şi vor fi branşate gratuit la curentul electric. "Pentru cei care vând la tarabă sau la vitrină frigorifică în spaţiile închise, punem gratuit la dispoziţia lor căsuţe. Cum anul acesta nu vom organiza Târgul de Crăciun, le vom pune oamenilor la dispoziţie gratuit aceste căsuţe din lemn. De asemenea, cei care au rulote vor avea posibilitatea să şi le amplaseze tot în această zonă. Vom asigura branşament electric pentru ei la căsuţe, astfel încât să nu li se strice produsele de origine animală, pentru că este normal, oamenii aveau energie electrică în interior, trebuie să aibă şi în exterior. Vom asigura şi iluminat la căsuţe", a declarat Marian Dragomir. Ca soluţie pentru continuarea activităţii de către comercianţii care au în interiorul pieţei magazine care se pot închide cu rulouri sau cu uşă, primarul a precizat că se aşteaptă o aprobare de la ISU pentru ca acestea să funcţioneze în regimul mall-urilor, atâta vreme cât tarabele şi vitrinele frigorifice vor fi scoase din piaţă. Primarul Brăilei a mai anunţat, de asemenea, că vor fi ridicate rulourile în toate pieţele care permit acest lucru, pentru a le transforma în pieţe deschise în aer liber, iar în cazul Oborului 'se va analiza o posibilitate de deschidere cu respectarea prevederilor legale pentru zona de cereale şi furaje pentru animale'. AGERPRES / (A – autor: Ecaterina Ignat, editor: Marius Frăţilă, editor online: Anda Badea)
Brăila: A început amplasarea căsuţelor puse la dispoziţia comercianţilor pentru continuarea activităţii după închiderea pieţelor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.