VW, Skoda şi Audi, brandurile importante ale grupului auto german Volkswagen AG, au raportat marţi scăderi ale vânzărilor în 2020, pe fondul restricţiilor impuse pentru a stopa răspândirea noului coronavirus, dar se aşteaptă la o redresare în acest an, transmit DPA şi Reuters. Livrările brandului Volkswagen au scăzut cu 15% anul trecut, la 5,3 milioane de vehicule pe plan global, dar în decembrie vânzările s-au redresat, înregistrând o creştere de 19,5% în Europa Occidentală şi de 14,7% în America de Nord. De asemenea, cererea pentru modelele sale electrice a urcat cu 158% anul trecut, la 212.000 vehicule, a informat VW. "Suntem în grafic pentru a ne îndeplini obiectivul de a deveni lider de piaţă pe segmentul vehiculelor electrice cu baterii", a afirmat directorul general al brandului VW, Ralf Brandstaetter. Pe ansamblul anului trecut, livrările brandului VW au scăzut cu 23,4% în Europa Occidentală şi cu 17,1% în America de Nord, în timp ce declinul din China a fost mai redus, de 9,9%. Anul trecut, Audi, divizia de lux a Volkswagen, a livrat peste 1,69 milioane de vehicule pe plan global, un declin de 8,3% faţă de 2019. În schimb, vânzările în China, cea mai mare piaţă auto din lume, au urcat cu 5%. În trimestrul patru din 2020, livrările Audi au depăşit un milion de unităţi, fiind pentru prima dată într-un trimestru când s-a depăşit acest nivel. Pe segmentul producătorilor germani de maşini premium, Audi s-a clasat anul trecut pe locul trei, în urma Mercedes-Benz (divizia Daimler), care a vândut 2,16 milioane de vehicule, şi BMW, cu 2,03 milioane de vehicule. Producătorul ceh de automobile Skoda, subsidiară a Volkswagen, a raportat o scădere cu 19,1% a vânzărilor în 2020, pe fondul efectelor pandemiei şi al închiderii fabricilor. Skoda a livrat uşor peste un milion de vehicule anul trecut, faţă de 1,24 milioane unităţi în 2019. În China, cea mai mare piaţă a Skoda, producătorul ceh de automobile a înregistrat în 2020 cel mai semnificativ declin al vânzărilor, de 38,7%, la 173.000 unităţi. Livrările în Europa Occidentală au scăzut cu 16,5, dar cele din Rusia au urcat cu 6,8%. Grupul Volkswagen a anunţat recent că şi-a majorat investiţiile planificate în tehnologiile digitale şi vehiculele electrice până la 78 de miliarde de euro în următorii cinci ani, dintre care aproximativ 35 miliarde euro vor fi investite în mobilitate electrică. Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Brandurile grupului german Volkswagen AG au raportat scăderi ale vânzărilor în 2020,...
Brandurile grupului german Volkswagen AG au raportat scăderi ale vânzărilor în 2020, din cauza efectelor pandemiei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.