Rezervările pentru sezonul de iarnă din Bulgaria turism au scăzut cu 40% faţă de anul trecut, a anunţat ministrul Turismului, Mariana Nikolova, într-un interviu televizat, informează publicaţia The Sofia Globe. Săptămâna aceasta, cancelarul Angela Merkel i-a sfătuit pe germani să nu plece în străinătate în perioada vacanţei de Crăciun, în special la ski. De asemenea, Angela Merkel a spus că Guvernul de la Berlin şi autorităţile regionale vor cere Uniunii Europene să interzică vacanţele de ski până la data de 10 ianuarie. Bulgaria este printre ţările care au respins solicitarea oficialului german. Calculele arată impunerea unor restricţii severe staţiunilor turistice în sezonul de iarnă vor avea ca rezultat pierderi de un miliard de leva, susţine Nikolova. Oficialul a adăugat că staţiunile din Bulgaria respectă toate măsurile impuse pentru stoparea pandemiei de coronavirus (COVID-19). Măsurile impuse staţiunilor din Bulgaria sunt similare cu cele din principalele destinaţii de ski, a declarat ministrul Turismului. "Nu cred că cineva din industria turismului îşi poate permite să rişte sau să facă greşeli care ar putea afecta întregul sector", a dat asigurări oficialul bulgar. Turismul va beneficia de noile măsuri de sprijin adoptate de Guvern, iar până în acest moment autorităţile au acordat asistenţă de peste 23 de milioane de leva industriei ospitalităţii, susţine Nikolova. Majoritatea turiştilor străini care vor vizita Bulgaria în sezonul de iarnă vor fi din ţările vecine din Balcani şi vor folosi transportul pe uscat, a declarat recent ministrul Turismului, care a dat asigurări că nu se vor face compromisuri în privinţa modului în care se realizează verificarea respectării măsurilor anti-epidemie în staţiunile turistice. Turismul este responsabil pentru aproximativ 12% din Produsul Intern Brut al Bulgariei şi oferă un loc de muncă pentru mii de persoane. AGERPRES/(AS – editor: Mihaela Dicu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Bulgaria: Rezervările pentru sezonul de iarnă au scăzut cu 40%
Bulgaria: Rezervările pentru sezonul de iarnă au scăzut cu 40%
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.