Bursa de Valori de la Bucureşti (BVB) a pierdut în această săptămână 1,9 miliarde de lei din capitalizare, respectiv 1,45%, iar valoarea tranzacţiilor cu acţiuni a înregistrat o creştere cu 18,99%. Potrivit datelor publicate de BVB, consultate de AGERPRES, capitalizarea bursieră a ajuns la 131,238 miliarde de lei, în perioada 12 – 16 octombrie, de la 133,175 miliarde de lei în săptămâna anterioară. În această săptămână, tranzacţiile cu acţiuni au generat un rulaj de 145,961 milioane de lei, faţă de 122,665 milioane de lei în perioada 5 – 9 octombrie. Cea mai bună zi de tranzacţionare la BVB a fost miercuri, 14 octombrie, când s-au consemnat 51,82 milioane de lei, iar cea mai slabă zi, luni, 12 octombrie, cu o valoare a tranzacţiilor de 19,77 milioane de lei. Acţiunile Băncii Transilvania au fost cele mai lichide titluri pe segmentul principal al Bursei de la Bucureşti, generând tranzacţii de 60,24 milioane de lei, dar şi o scădere de preţ cu 7,14%. În top 3 se mai află OMV Petrom, cu schimburi de 13,69 milioane lei şi o creştere de 0,31% în ceea ce priveşte preţul acţiunilor, urmate de titlurile Romgaz, cu tranzacţii de 13,22 milioane de lei (-1,93%). Cele mai importante creşteri ale cotaţiilor au fost înregistrate de acţiunile COS Târgovişte (+9,09%), Altur (+7,41%) şi Antibiotice (+4,84%). La polul opus, cele mai mari scăderi au fost consemnate de acţiunile Comelf, care au înregistrat un declin de 13,53%, urmate de cele ale Electromagnetica (-12,00%) şi Turism Felix (-8,72%). AGERPRES/(AS – autor: George Bănciulea, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Bursa de la Bucureşti a pierdut 1,9 miliarde de lei din capitalizare...
Bursa de la Bucureşti a pierdut 1,9 miliarde de lei din capitalizare în această săptămână
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.