Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere pe majoritatea indicilor prima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii, iar valoarea schimburilor s-a cifrat la 39,70 milioane de lei (8,15 milioane de euro). Cea mai mare parte a rulajului, 30,46 milioane de lei (6,25 milioane de euro), a fost realizată din tranzacţii cu acţiuni, urmate de cele cu obligaţiuni. Emisiunea de obligaţiuni în euro a Ministerului de Finanţe, cu scadenţă în 2025, a generat tranzacţii în valoare de 6,87 milioane de lei. Indicele principal BET s-a apreciat cu 0,54% şi a ajuns la 9.573,01 puncte, în timp ce BET-Plus, care arată evoluţia celor mai lichide 37 de acţiuni de la BVB, a consemnat o creştere cu 0,50%, iar indicele blue-chip extins BET-XT, al celor mai lichide 25 de titluri, a câştigat 0,56%. În acelaşi timp, indicele BET-BK, reperul de randament al fondurilor de investiţii, s-a apreciat cu 0,64%. De asemenea, indicele BET-NG, care măsoară evoluţia celor zece companii energetice şi de utilităţi, a înregistrat un plus de 0,73%, iar indicele SIF-urilor, BET-FI, a închis în scădere uşoară cu 0,03%. Pe Piaţa Reglementată, cele mai tranzacţionate au fost acţiunile Transgaz, care au generat schimburi în valoare de 7,51 milioane de lei, urmate de titlurile Băncii Transilvania, cu 4,55 milioane de lei, şi de cele ale Teraplast, cu 3,41 milioane de lei. Cele mai bune evoluţii au fost înregistrate de acţiunile Ropharma, în creştere cu 5,66%, Rompetrol Rafinare (+3,75%) şi Artego (+3,3%). Pe de altă parte, cele mai importante scăderi au fost consemnate de titlurile COS Târgovişte (-14,77%), Armătura (-4,55%) şi Impact Developer&Contractor (-2,66%). AGERPRES/(AS – editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere şedinţa de luni; valoarea...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere şedinţa de luni; valoarea tranzacţiilor s-a apropiat de 40 de milioane de lei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.