Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii, iar tranzacţiile au însumat 49,79 milioane de lei (10,23 milioane de euro), din care schimburile cu acţiuni au totalizat 38,87 milioane de lei (7,99 milioane de euro). Indicele principal BET s-a apreciat cu 0,09%, până la valoarea de 9.660,04 puncte, iar BET-Plus, care arată evoluţia celor mai lichide 37 de acţiuni de la BVB, a câştigat 0,12%. Indicele blue-chip extins BET-XT, al celor mai lichide 25 de titluri, a coborât cu 0,17%, iar indicele BET-BK, reperul de randament al fondurilor de investiţii, a închis pe minus cu 0,48%. De asemenea, indicele BET-NG, care măsoară evoluţia celor zece companii energetice şi de utilităţi, s-a apreciat uşor cu 0,01%, iar indicele SIF-urilor, BET-FI, a scăzut cu 1,16%. Pe Piaţa Reglementată, cele mai tranzacţionate au fost acţiunile Banca Transilvania, care au generat schimburi în valoare de 13,92 milioane de lei, urmate de titlurile Transgaz, cu 4,22 milioane de lei, şi de cele ale Transelectrica, cu 2,4 milioane de lei. Cele mai bune evoluţii au fost înregistrate de acţiunile Rompetrol Rafinare, în creştere cu 9,52%, Şantierul Naval Orşova (+9,2%) şi MedLife (+5,45%). Pe de altă parte, cele mai importante scăderi au fost consemnate de titlurile Altur (-12,07%), SIF1 Banat-Crişana (-3,15%) şi Erste Group Bank (-2,68%). AGERPRES/(AS – editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere ultima şedinţă de tranzacţionare...
Bursa de Valori Bucureşti a închis în creştere ultima şedinţă de tranzacţionare a săptămânii
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.