Scurtmetrajul românesc "Contraindicaţii", regizat de Lucia Chicoş, a fost recompensat cu premiul al III-lea în secţiunea Cinefondation a Festivalului de Film de la Cannes, organizat în acest an sub forma unei mini-ediţii desfăşurate pe durata a trei zile, au anunţat miercuri seară organizatorii evenimentului. Juriul de scurtmetraje şi al secţiunii Cinefondation, alcătuit din Damien Bonnard, Rachid Bouchareb, Claire Burger, Charles Gillibert, Dea Kulumbegashvili şi Celine Sallette, a atribuit premiile ediţiei din 2020 miercuri seară, pe scena de la Grand Theatre Lumiere din Cannes, în cadrul unei mini-ediţii a celebrului festival de pe Croazetă, intitulată "Cannes 2020 Special". La cea de-a 23-a ediţie, comitetul de selecţie din acest an, condus de Dimitra Karya, a ales 17 filme (13 pelicule narative şi patru animaţii), regizate de 11 bărbaţi şi opt femei, selectate din 1.952 de creaţii propuse de studenţi de la 444 de universităţi cinematografice din lumea întreagă. Premiul I a revenit filmului "Catdog" , de Ashmita Guha Neogi (Film and Television Institute of India), premiul al II-lea a fost câştigat de producţia "My Fat Arse and I", de Yelyzaveta Pysmak (Şcoala Naţională de Film din Lodz – Polonia), în timp ce premiul al III-lea a fost atribuit, ex aequo, scurtmetrajului "Contraindicaţii", de Lucia Chicoş (UNATC "I.L. Caragiale – România"), şi peliculei "I Want to Return Return Return", de Elsa Rosengren (DFFB – Germania). Foto: (c) SEBASTIEN NOGIER/EPA Lucia Chicoş este studentă la Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică "I.L. Caragiale". Scurtmetrajul "Contraindicaţii" are o durată de 19 minute. Câştigătorii premiilor atribuite în cadrul secţiunii Cinefondation vor primi granturi în valoare de 15.000 de euro – pentru premiul I -, 11.250 de euro – pentru premiul al II-lea – şi 7.500 de euro – pentru premiul al III-lea. Câştigătorul premiul I din secţiunea Cinefondation şi scurtmetrajele din competiţia festivalului vor fi proiectate la Cinema du Pantheon din Paris pe 31 octombrie. Secţiunea Cinefondation, care prezintă filme scurte produse de studenţi ai unor universităţi cu profil cinematografic din lumea întreagă, a reprezentat începând din 1998 o veritabilă pepinieră pentru generaţii de cineaşti talentaţi, precum Emmanuelle Bercot, Deniz Gamze Erguven, Kornel Mundruczo, Cătălin Mitulescu, Corneliu Porumboiu, Asif Kapadia, Dani Rosenberg şi Nadav Lapid.AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Internationale Life Cannes 2020: Scurtmetrajul românesc ”Contraindicaţii”, de Lucia Chicoş, premiat în secţiunea Cinefondation
Cannes 2020: Scurtmetrajul românesc ”Contraindicaţii”, de Lucia Chicoş, premiat în secţiunea Cinefondation
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.