Autorităţile din Alba au anunţat că au propus prelungirea carantinei în municipiul Alba Iulia cu încă şapte zile, începând cu 8 decembrie, deoarece incidenţa este în continuare peste media pe ţară, chiar dacă a înregistrat o scădere de la instituirea măsurii în 17 noiembrie. În schimb, în municipiul Blaj, oraşul Cugir şi comuna Ciugud, aflate de asemenea în carantină de la mijlocul lunii noiembrie, ar urma să fie ridicată această măsură restrictivă. "DSP Alba a întocmit analizele de risc şi au fost trimise la Institutul Naţional de Sănătate Publică. Pentru Blaj, Cugir şi Ciugud, unde incidenţa a scăzut foarte mult, a fost acceptată propunerea de ridicare a carantinei. Pentru municipiul Alba Iulia, unde incidenţa este 7,14 (cazuri la mia de locuitori), a fost propusă de către INSP prelungirea carantinei pentru încă 7 zile, deoarece este o incidenţă crescută faţă de media pe ţară, de 4,89", a declarat, într-o conferinţă de presă desfăşurată luni, după şedinţa Comitetului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă (CJSU), prefectul Nicolae Albu. El a adăugat că nu crede că există un membru în CJSU, din cei 36, care să nu îşi dorească "din tot sufletul" ridicarea carantinei, dar că acest lucru trebuie făcut doar după consultarea specialiştilor. "Este un trend descrescător, dar măsura carantinei (instituite în 17 noiembrie pentru 14 zile şi prelungită în 1 decembrie cu 7 zile – n.r.) nu şi-a atins în totalitate scopul", a afirmat Nicolae Albu. La rândul său, şeful UPU Alba Iulia, Aurel Crişan, a apreciat că, "din punct de vedere sanitar, carantina este binevenită". Hotărârea adoptată luni de CJSU privind propunerea prelungirii carantinei zonale în municipiul Alba Iulia şi localităţile aparţinătoare Bărăbanţ, Miceşti, Oarda şi Pâclişa va fi înaintată Centrului Naţional de Coordonare şi Conducere a Intervenţiei. Rata de infectare era în 17 noiembrie în Blaj de 10,83, în Alba Iulia, de 10,07, în Cugir, de 8,39, iar în comuna Ciugud, de 6,72. Luni, aceasta era în Blaj de 5,48, în Alba Iulia – de 7,14, în Cugir – de 4,83, iar în comuna Ciugud – de 3,37. AGERPRES / (AS – autor: Marinela Brumar, editor: Antonia Niţă, editor online: Adrian Dădârlat)
Carantina ar urma să fie prelungită cu încă 7 zile în Alba Iulia; rata de infectare, peste media pe ţară
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.