Grupul american Cargill Inc., una dintre cele mai mari companii de agribusiness, a anunţat miercuri că lucrează cu o serie de parteneri din sectorul tehnologiei pentru a instala vele pe navele din flota sa, în ideea de a utiliza puterea vântului şi a reduce emisiile de CO2, transmite Reuters. Aproximativ 90% din schimburile comerciale mondiale sunt transportate pe mare iar Organizaţia Maritimă Internaţională (IMO) vrea să reducă emisiile de gaze cu efect de seră ale navelor cu 50% până în 2050, comparativ cu nivelul din 2008. Cel mai recent studiu comandat de IMO arată că emisiile de CO2 din activităţile de shipping au crescut în perioada 2012-2018 şi sunt responsabile pentru 2,9% din emisiile globale de CO2. Cargill, companie cu o flotă de aproximativ 600 de nave, a precizat că a încheiat un parteneriat cu specialistul în inginerie BAR Technologies şi cu arhitectul naval Deltamarin pentru a dezvolta vele cu o înălţime de până la 45 de metri care vor fi amplasate pe puntea navelor şi ar putea reduce emisiile de CO2 cu până la 30%. "Unele curse ar putea fi mai adecvate decât altele pentru propulsia asistată de vânt. Aceasta înseamnă că motorul va funcţiona tot timpul, dar la un regim mai redus decât unul normal", a declarat Jan Dieleman, preşedintele diviziei de transport maritim de la Cargill. Proiectul este deocamdată în faza de design şi primele nave ar urma să fie lansate la apă în 2022. "Am decis să începem cu tancurile petroliere din categoria mijlocie deoarece în cazul lor operaţiunile de încărcare şi descărcare prezintă mai puţine probleme pentru vele. Sunt foarte puţine situaţiile în care vântul va încetinit nava. Nu va exista nicio diminuare a spaţiului pentru marfă", a mai spus Dieleman. Archer Daniels Midland Co, Bunge, Cargill Inc şi Louis Dreyfus Co., regrupate popular sub acronimul ABCD, sunt cele patru mari grupuri care domină industria mondială a tranzacţiilor cu cereale. Traderii de cereale fac bani din achiziţionarea, vânzarea, stocarea şi transportul recoltelor. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Cargill vrea să-şi echipeze navele cu vele pentru a reduce emisiile de...
Cargill vrea să-şi echipeze navele cu vele pentru a reduce emisiile de CO2 în activităţile de shipping
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.