Informaţiile din presă potrivit cărora solicitările autorităţilor de la Beijing legate de investiţiile în energia nucleară complică negocierile bilaterale cu Uniunea Europeană sunt false, a informat joi Ministerul chinez de Externe, transmite Reuters. "Discuţiile dintre China şi UE referitoare la acordul de investiţii se desfăşoară în mod eficient", a afirmat Wang Wenbin, purtător de cuvânt al Ministerului chinez de Externe, la o conferinţă de presă. Negocierile s-au împotmolit după ce China a venit cu solicitări suplimentare privind energia nucleară, a anunţat miercuri publicaţia germană WirtschaftsWoche. Săptămâna trecută, vicepreşedintele Comisiei Europene responsabil cu comerţul, Valdis Dombrovskis, a dat asigurări că este posibil ca blocul comunitar şi China să semneze anul acesta acordul privind investiţiile. ''Activitatea este într-o etapă foarte avansată, am avut o ultimă rundă de negocieri foarte productivă. Aş spune că încă nu am ajuns aici, dar este categoric posibil ca, în cazul în care lucrurile avansează ca acum, încă să putem să-l încheiem anul acesta'', a declarat Dombrovskis. Bruxellesul şi Beijingul au iniţiat în anul 2014 negocierile privind acest acord, iar Comisia Europeană şi-a reafirmat cu mai multe ocazii dorinţa de a-l încheia până la finele anului în curs, motiv pentru care i-a cerut Chinei în ultimele săptămâni să se angajeze în direcţia unor progrese semnificative. Din perspectiva UE acordul are ca obiectiv îmbunătăţirea accesului companiilor europene pe piaţa chineză şi creşterea transparenţei privind subvenţiile publice în vederea asigurării unor condiţii concurenţiale echitabile. Cele 27 de state membre ale UE au investit în medie 7,19 miliarde de euro pe an în China în ultimii 20 de ani. În trimestrul trei al anului în curs, Franţa, Germania şi Olanda au însumat aproximativ 80% din investiţiile UE în China. La rândul ei, China a investit în UE în medie 5,55 de miliarde de euro pe an în acelaşi interval de 20 de ani, Franţa fiind principala ţară de destinaţie a investiţiilor chineze în blocul comunitar în trimestrul trei din 2020. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)
China dezminte că negocierile cu UE s-au împotmolit
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.