Cumpărătorii din Franţa au ajuns să facă achiziţiile internaţionale cele mai mari pe piaţa imobiliară din centrul Londrei (PCL), în primele nouă luni din 2020, ei reprezentând 11% din toate tranzacţiile care au implicat cumpărători străini, informează site-ul uk.finance.yahoo.com. Este o schimbare majoră după dominaţia cumpărătorilor chinezi, care au reprezentat 8,3% din achiziţiile străine în perioada ianuarie-septembrie 2020, faţă de o cotă de 15% în primele nouă luni din 2019, arată datele companiei imobiliare Knight Frank. De asemenea, proporţia cumpărătorilor britanici care au făcut achiziţii pe piaţa imobiliară din centrul Londrei a urcat la aproximativ 59%, faţă de 47% în perioada ianuarie – septembrie 2019. Restricţiile internaţionale de călătorie impuse pentru a stopa răspândirea pandemiei de coronavirus (Covid-19) reprezintă principalul motiv de îngrijorare pentru mulţi investitori internaţionali, deşi alţii nu ţin cont de aceste probleme şi se uită dincolo de incertitudinile provocate de pandemie şi de Brexit. În contextul continuării negocierilor privind Brexitul, există presiuni descendente asupra lirei sterline, se arată în raportul Knight Frank. "În pofida temerilor legate de Brexit, există bani din Europa care sunt investiţi în Londra. Combinaţia dintre deprecierea lirei sterline şi concurenţa mai scăzută din partea cumpărătorilor care trebuie să prindă un zbor lung a creat oportunităţi de achiziţii", a apreciat Tom Bill, de la Knight Frank. Luna trecută, vânzările de proprietăţi imobiliare în Marea Britanie au atins un nivel record, pe fondul continuării boom-ului de pe piaţa imobiliară, în pofida scăderii activităţii economice cauzată de pandemie. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Chinezii nu mai sunt principalii cumpărători internaţionali pe piaţa imobiliară din centrul...
Chinezii nu mai sunt principalii cumpărători internaţionali pe piaţa imobiliară din centrul Londrei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.