"Care dintre noi", primul film regizat de Chris Simion-Mercurian, propune o altă perspectivă asupra realităţii cu care se confruntă bolnavii de cancer în România. Ea a afirmat în cadrul unei conferinţe susţinute pe pagina de Facebook dedicată peliculei că proiectul filmului a depăşit aşteptările iniţiale, pentru că s-a dorit realizarea unei piese de teatru, "care în scurt timp a devenit film", peliculă care a ajuns să ruleze pe paginile de Facebook din toată ţara ale ONG-urilor de profil şi a fost cerut inclusiv în străinătate. "Filmul nu este făcut strict pentru cei care sunt în situaţii directe, este făcut pentru oricine. Este un film despre bucuria de viaţă, despre resetare, despre a schimba perspectiva şi de a nu vedea boala doar ca pe o nenorocire, şi atunci este evident că poate vedea oricine acest film şi cred că face bine oricui", a afirmat Chris Simion-Mercurian, care a avut cancer la sân. În spatele deciziei de a scrie textul şi de a face mai departe filmul, a adăugat ea, a existat o determinare profundă, generată de cadrele medicale care au însoţit-o în această experienţă. Preşedintele Fundaţiei Renaşterea, Mihaela Geoană, partener în realizarea filmului, a afirmat că diagnosticul de cancer la sân "nu este o condamnare". Foto: (c) CRISTIAN NISTOR / AGERPRES FOTO "'Care dintre noi' este primul film regizat de Chris Simion-Mercurian. Este un proiect excepţional, în care Fundaţia Renaşterea s-a împlicat cu toată inima. Acest proiect a fost determinat de experienţa prin care Chris a trecut ca pacient oncologic, ca femeie care a învins cancerul de sân, şi arată că acest diagnostic nu este o condamnare, că din această experienţă poţi să creşti, poţi să înveţi, te poţi bucura şi mai ales te poţi bucura de darul vieţii în sănătate de după diagnostic şi după tratament. (…) Este un proiect cultural care în această perioadă de pandemie în care lipsa bucuriilor de acest tip, a spectacolelor, a evenimentelor culturale a venit să umple un gol. Este un film pozitiv, este un film amuzant, chiar, care te pune pe gânduri. Te amuză pe moment dar îţi dă de gândit mai apoi", a spus Mihaela Geoană într-un mesaj înregistrat. Chris Simion-Mercurian a mărturisit că îşi doreşte pentru 2021 să continue proiectul, pentru că e mult mai necesar faţă de ceea ce a estimat. "E nevoie de mult mai mult şi vorbeam cu echipa de la Bristol Myers Squibb şi cu partenerii, Pacientul 2.0, cu Fundaţia Renaşterea, cu Asociaţia Roz să continuăm acest proiect şi să aibă o parte a doua în care, în primul rând, echipa artistică să vină cu o contribuţie chiar personală. Tuşa artistică prin personaje a fost dată prin această etapă, prin film", a spus regizoarea. Filmul "Care dintre noi?", scris şi regizat de Chris Simion-Mercurian, având la bază propria sa experienţă în lupta cu cancerul, a avut premiera pe 12 noiembrie pe pagina de Facebook a Fundaţiei Renaşterea. Din distribuţie fac parte actorii Maia Morgenstern, Marius Manole, Ilona Brezoianu, Crina Semciuc, alături de Delia Grigoroiu – bolnavă de cancer, Georgeta Popescu – asistentă, Eva Spiru – medic rezident şi copilul Alexandra Mercurian. AGERPRES/(AS – autor: Petronius Craiu, editor: editor: Florin Marin, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Nationale Cultura Chris Simion-Mercurian, despre filmul ”Care dintre noi”: Este despre bucuria de viaţă,...
Chris Simion-Mercurian, despre filmul ”Care dintre noi”: Este despre bucuria de viaţă, pentru oricine
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.