Ciprian Ciucu, care şi-a prezentat miercuri bilanţul de final de mandat în calitate de preşedinte ANFP, consideră că este important să se facă mai clar diferenţa între funcţia publică şi personalul contractual. Ciucu şi-a prezentat bilanţul activităţii ca preşedinte al ANFP, calitate din care a anunţat că demisionează pentru a rămâne primar la Sectorul 6. "Ceea ce mi-am propus să fac încă din primele zile, dar nu am reuşit să fac, că nu am avut doar împliniri, am avut şi câteodată rezistenţă, câteodată neînţelegere, câteodată chiar dificultate de a mă duce mai sus pe procesul decizional cu anumite propuneri şi nu reproşez nimănui nimic, pentru că numai de ce aveam eu în minte nu avea timp Guvernul în această perioadă foarte grea în care avem de gestionat o pandemie. (…) Ar trebui să facem mult mai clar diferenţa – şi pentru asta o să militez inclusiv de acum înainte din poziţia de primar – între ceea ce înseamnă funcţie publică, ce înseamnă să ai prerogative de putere publică, care te face să fii cumva protejat mai mult decât un alt angajat, care-ţi oferă oarecare independenţă în actul tău public ca funcţionar public, şi ce înseamnă personal contractual", a spus Ciprian Ciucu. În opinia sa, deciziile în legătură cu ce instituţii se califică privind funcţia publică ţin de o reformă a administraţiei. "E o chestiune de reformă a administraţiei să decizi ce instituţie publică se califică să fie funcţie publică, în principal ministere, agenţiile, primăriile, consiliile judeţene. Ele trebuie să fie funcţie publică, pentru că au prerogative de putere publică şi întocmesc astfel de acte publice, dar ceea ce înseamnă livrare de servicii, cum ar fi DGASPC, care clar livrează servicii, Administraţia Domeniului Public, servicii de transport, utilităţi publice, ele nu au ce să caute în funcţia publică, ele trebuie să fie personal contractual care trebuie să fie mai flexibil. Poate se schimbă – nu ştiu – tehnologia şi livrează altfel un serviciu", a adăugat Ciprian Ciucu. AGERPRES/(A – autor: Iulia Carciog, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Nationale Administratie Ciprian Ciucu: Ar trebui să facem mai clar diferenţa între funcţia publică...
Ciprian Ciucu: Ar trebui să facem mai clar diferenţa între funcţia publică şi personalul contractual
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.