Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat, marţi, cu somaţii publice, posturile Antena 3, B1 TV, Realitatea Plus, România TV, din cauza încălcării prevederilor legislaţiei audiovizuale referitoare la informarea corectă şi prezentarea în mod imparţial şi cu bună-credinţă a opiniilor şi faptelor. Potrivit unui comunicat al CNA, transmis AGERPRRES, Consiliul a analizat, în şedinţa publică de marţi, rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate ca urmare a reclamaţiilor primite şi a decis să aplice câte o somaţie publică următoarelor posturi: * Antena 3 – deoarece în cadrul emisiunii "Punctul de întâlnire" din data de 23 octombrie a fost prezentat un material înregistrat fără a se ţine cont de prevederile art. 40 alin. (3) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual (printre titlurile afişate "Munţii Făgăraş în pericol uriaş; Firme dubioase vor să acapareze mii de hectare; Pădurarii disperaţi: Munţii Făgăraş în pericol!; Cine sunt miliardarii care vor Munţii Făgăraş; Pădurarii: Munţii Făgăraş în pericol uriaş"). Potrivit art. 40 (3), "orice material înregistrat în care se aduc acuzaţii unei persoane privind fapte sau comportamente ilegale ori imorale trebuie să conţină şi opinia acesteia". "În situaţia în care persoana vizată refuză să prezinte un punct de vedere sau nu a putut fi contactată prin încercări repetate, trebuie precizat acest fapt", precizează CNA. * Antena 3 – pentru încălcarea dispoziţiilor art. 64 alin. (1) lit. b) din Cod în cadrul ediţiei informative de la ora 24,00 din data de 01.11.2020, în care a fost prezentată ştirea "Petrecere fără măsuri sanitare în Caraş-Severin; Oamenii au sărbătorit victoria unui primar PNL". Conform articolului menţionat, "În virtutea dreptului fundamental al publicului la informare, furnizorii de servicii media audiovizuale trebuie să respecte informarea cu privire la un subiect, fapt sau eveniment să fie corectă, verificată şi prezentată în mod imparţial şi cu bună-credinţă"; * B1 TV – deoarece în ediţia din 9 octombrie a emisiunii "Breaking News", radiodifuzorul nu a respectat prevederile art. 66 din Codul audiovizualului care stipulează că "în programele de ştiri şi dezbateri informarea în probleme de interes public, de natură politică, economică, socială sau culturală, trebuie asigurate imparţialitatea şi echilibrul şi să fie favorizată libera formare a opiniilor, prin prezentarea principalelor puncte de vedere aflate în opoziţie, în perioada în care problemele sunt în dezbatere publică"; * Realitatea Plus – pentru nerespectarea dispoziţiilor art. 40 alin. (1) din Codul audiovizualului la difuzarea emisiunii "Legile puterii" din data de 13 octombrie, conform cărora "în virtutea dreptului la propria imagine, în cazul în care în programele audiovizuale se aduc acuzaţii unei persoane privind fapte sau comportamente ilegale ori imorale, acestea trebuie susţinute cu dovezi, iar persoanele acuzate trebuie contactate şi invitate să intervină pentru a-şi exprima punctul de vedere. "În situaţia în care persoana vizată refuză să prezinte un punct de vedere sau nu a putut fi contactată prin încercări repetate, trebuie precizat acest fapt", se precizează în Cod; * România TV – deoarece în emisiunile informative "Breaking news" de la ora 13,59 şi "Ştirile România TV" de la ora 16,00 din data de 4 noiembrie a fost difuzată o ştire, având ca titluri: "Mascaţii peste tatăl deontologului de la tv / Descinderi la politicianul care înregistra discuţii private / Ce a comis politicianul traseist, probele ridicate", fără a respecta dispoziţiile art. 64 alin. (1) lit. b) din Codul audiovizualului. Articolul amintit stipulează că "în virtutea dreptului fundamental al publicului la informare, furnizorii de servicii media audiovizuale trebuie să respecte informarea cu privire la un subiect, fapt sau eveniment să fie corectă, verificată şi prezentată în mod imparţial şi cu bună-credinţă", mai informează CNA. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Popescu, editor: Mihai Simionescu, editor online: Gabriela Badea)
CNA: Antena 3, B1 TV, Realitatea Plus, România TV – somaţii publice
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.