Divizarea marilor companii din sectorul tehnologiei, precum Google sau Facebook, nu va fi necesară, a declarat duminică comisarul european pentru concurenţă, Margrethe Vestager, transmite Reuters. La începutul lunii decembrie, Margrethe Vestager urmează să dea publicităţii un nou set de reguli pentru companiile din sectorul digital, iar propunerile ei vor trebui să fie armonizate cu cele alte statelor membre şi cele ale Parlamentului European. Joi, Vestager a declarat că va propune noi puteri pentru organismele de reglementare astfel încât acestea să răspundă la deficienţele de pe pieţele digitale şi de asemenea să oprească apariţia unora noi. Cu toate acestea, într-un interviu publicat duminică în Frankfurter Allgemeine Sonntagzeitung, Vestager a spus că nu crede că va fi nevoie de divizarea companiilor. "Nu se va ajunge niciodată la asta. Până acum, nu am avut niciun caz care să conducă la o astfel de măsură", a spus Vestager. Potrivit Frankfurter Allgemeine Sonntagzeitung, Vestager vrea să promoveze concurenţa pe internet prin intermediul unor noi cerinţe pentru platforme. De exemplu, platformele nu ar trebui să avantajeze propriile lor produse prin plasarea lor într-o poziţie avantajoasă în căutări. Recent, comisarul european pentru piaţa internă, Thierry Breton, a anunţat că regulile ce ar urma să fie propuse în decembrie includ şi forţarea giganţilor din domeniul internetului să se divizeze sau să vândă o parte din operaţiunile lor europene, dacă dominaţia lor pe piaţă este considerată că ameninţă interesele consumatorilor sau ale rivalilor mai mici. AGERPRES/(AS-editor: Constantin Balaban, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Comisarul Vestager nu crede că este nevoie de divizarea giganţilor internetului
Comisarul Vestager nu crede că este nevoie de divizarea giganţilor internetului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.