Comisia Europeană a primit sarcina de a veni până în iunie cu o propunere legală pentru un standard oficial al UE privind obligaţiunile verzi, au anunţat vineri liderii blocului comunitar, după summitul european desfăşurat timp de două zile la Bruxelles, transmite Reuters. Sprijinite de creşterea interesului investitorilor, piaţa obligaţiunilor verzi s-a extins rapid în ultimii ani, fiind vândute anul trecut obligaţiuni verzi de aproximativ 250 miliarde de dolari sau 3,5% din emisiunile globale de bonduri. În iunie, Comisia Europeană a lansat o consultare specifică privind instituirea unui standard al UE privind obligaţiunile verzi (EU-GBS). Obligaţiunile verzi au devenit din ce în ce mai populare, deoarece investitorii caută modalităţi de a contribui la finanţarea tranziţiei către o economie durabilă din punct de vedere ecologic. Ca atare, ele vor avea un rol esenţial în realizarea obiectivelor Pactului Verde European (Green Deal), apreciază Executivul comunitar. Obligaţiunile verzi vor juca un rol şi mai important în deblocarea potenţialului sectorului privat de a aborda schimbările climatice şi de a încuraja o redresare economică durabilă după pandemie. Având în vedere că moneda euro este deja principala monedă utilizată pentru emiterea de obligaţiuni verzi la nivel mondial, un standard oficial al UE privind obligaţiunile verzi ar putea, de asemenea, să definitiveze rolul internaţional al monedei euro şi să contribuie la consolidarea rolului UE ca centru mondial pentru finanţarea verde, susţine Comisia Europeană. Până în prezent, nu există un standard uniform în UE. Grupul de experţi tehnici pentru finanţele durabile al Comisiei (TEG) a fost însărcinat cu pregătirea unui raport referitor la un standard al UE privind obligaţiunile verzi. TEG a publicat primul său raport în iunie 2019, care cuprinde 10 recomandări pentru stabilirea unui astfel de standard, care ar urma să se bazeze pe "taxonomia" UE – un sistem de clasificare pentru investiţii durabile folosit la nivelul UE. TEG a furnizat orientări suplimentare în martie 2020, propunând şi un standard actualizat. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Comisia Europeană va propune un standard oficial al UE privind obligaţiunile verzi
Comisia Europeană va propune un standard oficial al UE privind obligaţiunile verzi
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.