Criza financiară, valul 2 al COVID-19 şi îmbolnăvirea angajaţilor se află în topul primelor riscuri pe care companiile le estimează pentru perioada următoare, relevă o analiză de piaţă realizată de Marsh Risk Monitor, publicată joi. În privinţa reevaluării duratei impactului COVID-19 asupra propriilor activităţi, dacă în luna aprilie 2020 aproape 30% dintre companiile chestionate anticipau un impact al pandemiei care nu va dura mai mult de 7 luni, în septembrie, 70% dintre acestea anticipează că activitatea le va fi afectată mai mult. Cu toate acestea, organizaţiile par mult mai optimiste în legătură cu rezultatele financiare anticipate până la finalul acestui an. Astfel, aproape jumătate dintre companii (49%) au anticipat, în septembrie, diminuarea indicatorilor financiari până la finalul anului, comparativ cu datele din aprilie, când ponderea era de 72%. Conform cercetării, criza financiară (35,5%), îmbolnăvirea angajaţilor (12,9%) şi al doilea val al pandemiei de COVID-19 (11,3%) reprezintă Top 3 riscuri a căror expunere a crescut, din perspectiva organizaţiilor care au transmis informaţii în cadrul sondajului de specialitate. Totodată, circa 40% dintre companii anticipează că se vor confrunta cu instabilitate financiară şi scăderi în vânzări din cauza efectelor coronavirusului, iar circa trei sferturi (73%) dintre respondenţi susţin că au implementat, deja, măsuri suplimentare împotriva riscurilor cibernetice. Studiul Marsh Risk Monitor a analizat răspunsurile transmise de către aproape 80 de companii în sesiunea 1 (aprilie), respectiv 60 de companii în sesiunea a 2-a (septembrie). Potrivit realizatorilor cercetării, pe lângă măsurile standard de management al riscului monitorizate (existenţa şi aplicarea planurilor de continuitate a afacerii, măsurile luate de companii ca răspuns la efectele crizei sanitare COVID-19), documentul a sintetizat răspunsurile companiilor cu privire la impactul financiar anticipat şi modul în care organizaţiile şi-au modificat percepţia asupra riscurilor la care sunt expuse. Marsh, lider global în brokerajul de asigurări şi consultanţă de risc, este parte a Marsh & McLennan Companies (NYSE: MMC), cea mai importantă companie globală de servicii profesioniste de consultanţă în risc, strategie şi resurse umane. Cu venituri anuale de peste 17 miliarde de dolari şi mai mult de 76.000 de angajaţi la nivel global. Alături de Marsh, MMC este compania mamă a Guy Carpenter, Mercer şi Oliver Wyman. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Companiile sunt îngrijorate de criza financiară, al doilea val al pandemiei şi...
Companiile sunt îngrijorate de criza financiară, al doilea val al pandemiei şi de sănătatea angajaţilor (studiu)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.