Consiliul Concurenţei consideră că trebuie găsite soluţii pentru a sprijini producţia internă de bitum, având în vedere că, în contextul investiţiilor în infrastructura rutieră anunţate pentru perioada 2021-2030, este de aşteptat să se majoreze cererea semnificativ în următorii ani, potrivit datelor transmise pentru AGERPRES de Consiliul Concurenţei. La ora actuală, piaţa bitumului pentru aplicaţii rutiere din România prezintă caracteristici oligopoliste, având un singur producător şi un număr relativ redus de importatori, respectiv zece, arată o analiză a Consiliului Concurenţei. România este un importator net de bitum, peste 80% din cererea locală fiind acoperită de produse din import, iar principalele surse sunt ţări precum Polonia, Ungaria, Serbia, Turcia sau Grecia. Unicul producător de bitum din România este Rafinăria Vega, aparţinând Rompetrol Rafinare SA, circa 17% din consumul autohton de bitum rutier fiind asigurat de producţia internă, la nivelul anului 2019. Atât producătorul autohton, cât şi importatorii comercializează produsele fie direct către clienţii finali, fie prin intermediari (revânzători). Cererea de bitum este caracterizată de sezonalitate, aceasta evoluează în concordanţă cu derularea lucrărilor de construcţie a drumurilor, respectiv creşte în lunile de primăvară şi vară şi scade toamna şi iarna, mai spun experţii Consiliului. Fiind un produs rezidual al rafinării ţiţeiului, preţul internaţional al bitumului este strâns legat de cel al petrolului. Analiza evoluţiei preţurilor bitumului rutier nu sugerează existenţa unor comportamente anticoncurenţiale, până la acest moment preţurile practicate în România fiind similare cu cele din ţările din regiune, arată sursa citată. AGERPRES/(AS – autor: Florentina Cernat, editor: Oana Tilică, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Consiliul Concurenţei: Trebuie găsite soluţii pentru a sprijini producţia internă de bitum
Consiliul Concurenţei: Trebuie găsite soluţii pentru a sprijini producţia internă de bitum
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.