Consiliul Politic Naţional al PSD se reuneşte marţi, de la ora 17,00, pentru a valida listele cu candidaţii partidului pentru alegerile parlamentare. Preşedintele PSD, Marcel Ciolacu, a declarat luni că listele finale ale candidaţilor pentru alegerile parlamentare vor fi aprobate marţi. "Listele finale se vor vota mâine (marţi – n.r.) în cadrul Consiliului Politic Naţional. Am avut o discuţie cu domnul Gliga (Vasile Gliga, liderul PSD Mureş – n.r.) şi domnul profesor Leonard Azamfirei (rectorul UMF Târgu Mureş – n.r.) va candida pe locul 1 la Senat. Urmează ca mâine să luăm deciziile", a precizat Ciolacu într-o conferinţă de presă. Întrebat dacă fiica lui Vasile Gliga va fi pe listă, preşedintele Consiliului Naţional al PSD, Vasile Dâncu, a arătat că principiul rudeniei nu intră printre criteriile de selecţie, "dar acesta poate fi învins de excelenţă". "În acest moment se votează în judeţul Mureş în cadrul autonomiei interne pe care o are fiecare organizaţie. Principiul rudeniei nu intră printre criteriile de selecţie pe care Consiliul Naţional le-a aprobat. Sigur că, atunci când este vorba de specialişti cunoscuţi, principul rudeniei nici nu poate bloca un tânăr care vrea să facă politică. (…) La noua noastră filozofie vorbim mai degrabă despre bătălia dintre mediocritate şi excelenţă. Excelenţa poate să anuleze, de exemplu, acest criteriu al rudeniei, dar numai când este vorba de o excelenţă. Atunci vom hotărî probabil în funcţie de celelalte criterii", a explicat Dîncu. În legătură cu candidaţii la alegerile locale care nu au câştigat, dar doresc un loc eligibil la parlamentare, Ciolacu a precizat că va exista o analiză. "Există astfel de cazuri şi în Bucureşti, sunt oameni specialişti care, în urma unor anumite jocuri politice, nu au câştigat. Presupun că se vor regăsi astfel de cazuri şi la celelalte partide", a adăugat el. Printre noi candidaţii noi la parlamentare din partea PSD se mai numără medicii Alexandru Rafila şi Adrian Streinu-Cercel, iar printre propunerile care urmează să fie validate marţi de CPN se află avocata Laura Vicol. AGERPRES/(A – autor: Dana Piciu, editor: Mihai Simionescu, editor online: Andreea Preda)
Consiliul Politic Naţional al PSD se reuneşte pentru validarea listelor de candidaţi la alegerile parlamentare
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.