Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă (CJSU) a aprobat, vineri, modificarea scenariilor de funcţionare în 32 de unităţi de învăţământ din judeţ şi a constatat, totodată, încadrarea a două localităţi rurale, Ciocârlia şi Cogealac, în rata de incidenţă cuprinsă între 1,5/1.000 locuitori şi 3/1.000 locuitori, informează Prefectura Constanţa. Potrivit sursei citate, CJSU, convocat de prefectul Silviu Coşa, a decis, vineri, modificarea scenariilor de funcţionare în cazul a 32 de unităţi educative, urmând ca opt unităţi şcolare să treacă din scenariul doi, în scenariul trei, şapte – din scenariul trei, în scenariul doi, 15 din scenariul unu, în scenariul doi şi două din scenariul doi, în scenariul unu. "În privinţa localităţii Fântânele, unde a fost instituită carantina, în urmă cu două zile, au fost stabiliţi responsabilii instituţionali pentru identificarea tuturor persoanelor ce domiciliază în sat, urmând ca structurile MAI să limiteze la maximum deplasările persoanelor şi să monitorizeze permanent respectarea regulilor. Prioritizarea la testare va fi determinată de reprezentanţii DSP iar rutele ocolitoare vor fi stabilite de poliţie în colaborare cu autorităţile locale. Ordinea publică va sta în responsabilitatea IJJ şi IPJ Constanţa, iar reprezentanţii cultelor religioase şi ai structurilor MAI se vor asigura de faptul că slujbele religioase vor fi oficializate doar în exterior, cu participarea a maximum 20 de persoane" – se arată în comunicatul Prefecturii. De asemenea CJSU a votat o nouă hotărâre ce face referire la alte două comune din judeţ, Ciocârlia şi Cogealac, unde ca urmare a încadrării în limitele de incidenţă cumulată a cazurilor pe ultimele 14 zile mai mare de 1,5/1.000 de locuitori şi mai mică sau egală cu 3/1.000 de locuitori, s-a decis obligativitatea purtării măştilor de protecţie în spaţii aglomerate, reducerea activităţii la 30% din capacitate în restaurante şi cafenele etc., în următoarele 14 zile, pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV-2. AGERPRES / (AS autor: Dan Mihăescu, editor: Karina Olteanu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Constanţa: Au fost modificate condiţiile de funcţionare pentru alte 32 de unităţi...
Constanţa: Au fost modificate condiţiile de funcţionare pentru alte 32 de unităţi de învăţământ din judeţ
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.