DESCRIERE

Meseria de agent de asigurări presupune, în primul rând, vânzarea polițelor de asigurări. Acestea pot include asigurări de viață, asigurări auto, de locuință, de călătorie sau de sănătate. Rolul tău este de a te asigura că promovezi serviciile de asigurări și că reușești să atragi cât mai mulți potențiali clienți.

Atribuții:

  • Organizează și verifică primele încasate în baza polițelor de asigurare încheiate;
  • Caută potențiali clienți, îi sună și stabilește întâlniri cu aceștia;
  • Identifică nevoile clienților și încheie polițe de asigurări în funcție de acestea;
  • Oferă suport și consultanță clienților la întrebările pe care le pot avea despre asigurări, înainte și după încheierea poliței;
  • Efectuează inspecții asupra riscurilor preluate în asigurare;
  • Analizează solicitările clienților;
  • Creează și implementează strategii de marketing pentru a promova serviciile de asigurări;
  • Prospectează constant piața pentru a crește numărul de clienți;
  • Îndeplinește task-uri administrative, precum menținerea unui istoric al polițelor încheiate;
  • Se ocupă de reînnoirea polițelor;
  • Pregătește și prezintă rapoarte detaliate către management despre polițele încheiate și strategiile de vânzare;
  • Prezintă avantajele și dezavantajele diferitelor tipuri de polițe, astfel încât să promoveze vânzarea acestora;
  • Oferă suport clienților într-un mod prietenos, prompt și cât mai clar.

 

Cerinte/aptitudini:

  • Dorința de a învăța în mod constant, mai ales că trainingurile te vor ajuta să devii mai sigur pe tine;
  • Abilitatea de a explica într-un mod clar și convingător produsele, astfel încât clienții să înțeleagă cât mai bine ce include o poliță de asigurare;
  • Spirit persuasiv, pentru a convinge clienții să achiziționeze polițele de asigurare recomandate;
  • Să cunoști cât mai bine piața asigurărilor și ofertele competitorilor;
  • Să ai carismă, atitudine pozitivă și entuziasm;
  • Răbdare pentru a discuta cu fiecare client în parte;
  • Să dai dovadă de tact și diplomație, indiferent de situație;
  • Bună capacitate de organizare a activităților;
  • Să nu devii prea insistent sau agresiv în relația cu clienții;
  • Capacitate ridicată de gestionare a problemelor;
  • Atenție sporită la detalii;
  • Rezistență la stres;
  • Tehnici de negociere;
  • Capacitate de analiză;
  • Seriozitate;
  • Capacitate de lucru individual și în echipă.

 

Salariu/beneficii:

  • Poti lucra linistit de acasa
  • Nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta
  • Nu ai program fix si nici target
  • Veniturile sunt in functie de implicare
  • Cursuri gratuite, training gratuit

Câștigurile tale sunt direct proporționale cu munca pe care o depui și depind în mare măsură de experiență și de timpul pe care îl dedici acestei activități. Ține cont că agenții de asigurări independenți sunt plătiți pe bază de comision, în funcție de valoarea polițelor vândute. Cu alte cuvinte, comisionul este stabilit în raport cu vânzările.

Un agent de asigurări cu experiență poate ajunge să câștige lunar lejer peste 5.000 de lei, în timp ce salariul unui începător poate porni de la aproximativ 1.700 de lei pe lună. De asemenea, salariul depinde, așa cum am menționat mai sus, de timpul pe care îl dedici acestei activități. Există agenți de vânzări care fac acest job part-time, în timp ce alții dedică tot timpul pentru a prospecta piața asigurărilor și pentru a stabili întâlniri cu potențiali clienți.

Anunt Angajare Consultant/Intermediar Asigurari