Festivalul Internaţional de Film de la Berlin, organizat de obicei la începutul lunii februarie, a fost amânat pentru martie, iar competiţia va avea loc online din cauza pandemiei de COVID-19, au anunţat vineri organizatorii, relatează AFP şi dpa. Cea de-a 71-a ediţie a Berlinalei va avea loc în "două etape", cu o competiţie online şi acordarea de premii în martie, precum şi cu proiecţii deschise publicului în iunie, au declarat cei doi directori ai festivalului, Mariette Rissenbek şi Carlo Chatrian, într-un comunicat. "Odată cu schimbarea formatului festivalului în 2021, vom avea şansa de a proteja sănătatea tuturor oaspeţilor şi de a susţine repornirea industriei cinematografice", a declarat directorul executiv al Berlinalei, Mariette Rissenbeek, într-un comunicat. Selecţia oficială a filmelor va fi dezvăluită în luna februarie. Filmele câştigătoare vor fi apoi proiectate pentru public în iunie în săli sau în cinematografe în aer liber. Germania este puternic lovită de al doilea val al pandemiei de COVID-19. Locaţiile culturale au fost închise de la începutul lunii noiembrie şi nu vor fi redeschise timp de câteva săptămâni. Creată în 1951, Berlinala este împreună cu Festivalul Internaţional de Film de la Cannes şi cu Festivalul de Film de la Veneţia unul dintre cele trei principale festivaluri de film din Europa. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Moise, editor: Ana Bîgu, editor online: Gabriela Badea) Sursa foto: Berlinale – Berlin International Film Festival / Facebook.com
Acasă Stiri Internationale Life Coronavirus: Berlinala a fost amânată pentru martie şi va fi organizată online
Coronavirus: Berlinala a fost amânată pentru martie şi va fi organizată online
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.