Agenţia pentru Alimentaţie şi Medicamente din Statele Unite (FDA) a autorizat săptămâna trecută vaccinul anti-COVID-19 dezvoltat de Pfizer şi este pe punctul de a da aviz favorabil şi celui realizat de Moderna. Ambele vaccinuri au o structură similară, dar şi diferenţe notabile, relatează vineri EFE. Conservare la rece Principala diferenţă între cele două vaccinuri este conservarea la rece. Vaccinul Pfizer are nevoie de temperaturi de între -60 şi -80 de grade Celsius, fapt ce obligă la organizarea unui costisitor şi complex sistem de distribuire şi depozitare, în timp ce vaccinul dezvoltat de Moderna necesită o temperatură de -20 de grade C şi depozitarea într-un congelator obişnuit. În afara super-congelatoarelor, vaccinul de la Pfizer poate rezista 5 zile într-un frigider obişnut, în timp ce cel de la Moderna rezistă până la 30 de zile. Vaccinul este astfel mult mai manevrabil la nivel logistic, mai ales pentru ţările în dezvoltare. Doze Cele două vaccinuri se vor administra în câte două doze, însă cele de la Moderna sunt de 100 de micrograme şi trebuie administrate la o distanţă de 28 de zile, iar cele de la Pfizer sunt de 30 de micrograme şi necesită administrarea la o diferenţă de 21 de zile. Eficacitate Ambele vaccinuri au prezentat o eficacitate de aproape 95 %, mult mai mare decât se aştepta, însă cel de la Moderna a demonstrat capacitatea de a preveni cazurile grave de COVID-19, potrivit datelor publicate de FDA. Structura Ambele vaccinuri folosesc ARN mesager sau ARNm, care se introduce în celulele umane pentru ca propriul organism să poate produce proteine virale care servesc la generarea de anticorpi necesari corpului pentru a se apăra. Totuşi, fiecare vaccin foloseşte propriul tip de acoperire lipidică (înveliş) pentru protejarea ARN mesager. Vârsta FDA a autorizat vaccinul dezvoltat de Pfizer pentru cei cu vârste de peste 16 ani, în timp ce cel dezvoltat de Moderna este destinat celor cu vârste de peste 18 ani. Tipul companiei În timp ce Pfizer este una dintre marile companii farmaceutice cu o vechime de 170 de ani, Moderna este o companie biotehnologică înfiinţată în urmă cu doar zece ani şi fără niciun produs pe piaţă. Moderna, până de curând o companie emergentă, nu a prezentat până acum niciun vaccin în faţa FDA. Susţinere financiară Moderna a participat activ la Operaţiunea Warp Speed a guvernului Trump (un parteneriat public-privat iniţiat de guvernul SUA pentru a facilita şi accelera dezvoltarea, fabricarea şi distribuţia vaccinurilor COVID-19) şi a accesat 2,5 miliarde din fondurile federale pentru a cumpăra noi echipamente şi a-şi extinde instalaţiile. În schimb, Pfizer nu a participat la această operaţiune publică, dar a încheiat un contract cu guvernul american privind achiziţionarea a 100 de milioane de doze de vaccin.AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Stiinta Coronavirus: Care sunt deosebirile între vaccinurile dezvoltate de Pfizer şi de Moderna?
Coronavirus: Care sunt deosebirile între vaccinurile dezvoltate de Pfizer şi de Moderna?
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.