Situl incaş Machu Picchu, cea mai faimoasă atracţie turistică din Peru, s-a redeschis duminică după o pauză de aproape opt luni cauzată de pandemia de COVID-19, cu o ceremonie ancestrală, informează AFP. Din motive de siguranţă sanitară, doar 675 de turişti vor putea vizita situl în fiecare zi, reprezentând 30% din numărul zilnic de vizitatori înregistraţi înainte de pandemie. Sub o ploaie fină şi lumini multicolore, un străvechi ritual incaş a fost celebrat duminică seară în semn de mulţumire adresată zeilor pentru redeschiderea acestei citadele, care a fost înscrisă în Patrimoniul Mondial UNESCO în anul 1983. Foto: (c) Paolo Aguilar / EPA Deschiderea sitului Machu Picchu arată că "peruanii sunt rezistenţi", a declarat pentru AFP ministrul Comerţului exterior şi Turismului din această ţară, Rocio Barrios. Un prim tren cu turişti a ajuns duminică dimineaţă la Machupicchu Pueblo, cel mai apropiat oraş în raport cu celebrul sit incaş. Situl va primi luni primii vizitatori, însă turiştii vor fi obligaţi să respecte distanţarea socială, chiar dacă numărul cazurilor de coronavirus scade în Peru. Singura excepţie, o familie franceză, blocată în Peru din luna martie, a putut să viziteze Machu Picchu în cursul zilei de duminică. Foto: (c) Paolo Aguilar / EPA Această redeschidere este în special aşteptată la Cuzco, o oprire obligatorie pe traseul turistic înainte de sosirea în Machu Picchu şi fosta capitală a imperiului incaş, unde scăderea numărului de vizitatori într-un oraş care trăieşte în proporţie de 70% de pe urma acestora a făcut ravagii. Măsurile de izolare au dus la pierderi grave pentru zeci de mii de peruani care trăiesc din turism, în special în această regiune muntoasă unde se află citadela incaşă. Foto: (c) Paolo Aguilar / EPA Numeroase hoteluri, restaurante şi alte activităţi legate de turism au dat faliment în timpul lockdown-ului de peste 100 de zile din prima parte a anului, care a fost ridicat în luna iulie. AGERPRES/ (AS – autor: Ana Bîgu, editor: Florin Bădescu, editor online: Anda Badea)
Coronavirus: Machu Picchu s-a redeschis după o pauză de opt luni
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.