Goana după măşti sanitare, fenomen cauzat de pandemia de coronavirus şi care se manifestă pe întreaga planetă, a stat la baza apariţiei unor inovaţii high-tech inedite: pe lângă funcţia de filtrare a aerului, ele pot de acum să devină şi instrumente de supraveghere sanitară şi dispozitive de traducere, informează AFP miercuri. Sectorul tehnologic şi cercetătorii din Asia, în special, rivalizează în domeniul imaginaţiei pentru a profita de o piaţă ce are un ritm de creştere exploziv. Un start-up din Japonia, Donut Robotics, a creat o mască sanitară care îi ajută pe purtătorii ei să respecte distanţarea fizică şi care poate fi folosită în acelaşi timp ca un instrument de traducere. Modelul de mască C-Face funcţionează transmiţând prin bluetooth cuvintele celui care o poartă spre o aplicaţie pentru smartphone, care permite utilizatorilor să vorbească între ei în timp ce se află la distanţe de până la zece metri. Sursa foto: donutrobotics.com "În pofida coronavirusului, trebuie să ne întâlnim uneori faţă în faţă", a declarat CEO-ul acestei companii nipone, Taisuke Ono. Acest echipament uşor, fabricat din sicilon, ar putea fi util pentru medicii care vor să comunice cu pacienţii lor, păstrând o distanţă de siguranţă, au subliniat reprezentanţii companiei japoneze. Masca C-Face poate totodată să traducă o conversaţie din japoneză în alte limbi, precum engleză, coreeană şi indoneziană. Noul model va fi pus în vânzare în februarie 2021 contra sumei de 4.000 de yeni (32 de euro). El trebuie însă purtat odată cu mască sanitară clasică, pentru a-l feri pe utilizator să se infecteze cu noul coronavirus. Donut Robotics a primit aproape 100 de milioane de yeni (800.000 de euro) graţie unor finanţări participative. Reprezentanţii acestui start-up sunt de părere că publicul larg este avid de inovaţii susceptibile să îi permită să treacă mai uşor peste perioada actuală, marcată de pandemia de COVID-19. "Am putea să fim capabili să luptăm cu virusul graţie tehnologiei, înţelepciunii umane", a declarat Taisuke Ono. Reducerea riscului O altă inovaţie care ar putea să-i ajute pe angajaţii din sectorul medical să se protejeze mai bine atunci când îi tratează pe pacienţii diagnosticaţi cu COVID-19 a fost dezvoltată în Singapore. Este vorba despre o mască echipată cu senzori care măsoară temperatura corporală, ritmul cardiac, presiunea sangvină, nivelul de oxigen din sânge şi care trimite aceste date, prin bluetooth, către un smartphone. "Numeroşi angajaţi medicali lucrează în prima linie şi sunt aproape de pacienţi atunci când îi examinează", a declarat Loh Xian Jun, unul dintre cercetătorii aflaţi la originea acestei inovaţii. Cercetătorii de la o universitate din Singapore, în colaborare cu o agenţie publică, speră să testeze noua mască high-tech cât mai curând posibil, înainte de a putea să o comercializeze. Inventatorii săi consideră că acest model ar putea fi oferit muncitorilor imigranţi din Singapore, ale căror locuinţe au reprezentat principalele focare de contaminare din acest oraş-stat în ultimele luni, pentru a asigura astfel o monitorizare de la distanţă a stării lor de sănătate. De asemenea, pentru cei care vor să combată poluarea din marile oraşe, compania sud-coreeană LG Electronics a conceput o mască sanitară care poate să purifice aerul. Cu un aspect futurist, această mască din plastic alb acoperă gura, nasul şi bărbia şi tratează aerul inhalat prin două filtre, amplasate pe ambele laturi ale feţei, beneficiind şi de un mic ventilator care îl face apoi să circule. Filtrele utilizate, care se adaptează la capacitatea respiratorie a utilizatorului, funcţionează după modelul purificatoarelor de aer din locuinţe şi blochează majoritatea particulelor nocive, potrivit creatorilor lor. Mai multe mii de exemplare au fost deja distribuite personalului angajat în domeniul sănătăţii, iar fabricantul sud-coreean speră să comercializeze acest model în viitorul apropiat.AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Ada Vîlceanu) Sursa foto: donutrobotics.com
Acasă Stiri Internationale Stiinta Coronavirus: Măşti high-tech capabile să traducă, să filtreze şi să supravegheze, create...
Coronavirus: Măşti high-tech capabile să traducă, să filtreze şi să supravegheze, create de companii din Asia
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.