India a crescut numărul de vizitatori care pot vizita Taj Mahal-ul la 15.000 pe zi, în pofida avertismentelor autorităţilor sanitare, potrivit cărora o supraaglomerare a siturilor turistice ar putea duce la o creştere a numărului de cazuri de COVID-19, informează Reuters. Mausoleul din secolul al XVII-lea, una dintre cele mai populare destinaţii turistice din India, a fost închis în martie după ce guvernul a impus un lockdown pentru a reduce răspândirea noului coronavirus. Când s-a redeschis în septembrie, accesul vizitatorilor a fost permis iniţial doar în condiţii stricte, însă responsabilii locali susţin că numărul turiştilor a crescut în ultimele săptămâni, ceea ce i-a determinat să ridice plafonul de la 10.000 pe zi. "Limita a fost mărită la 15.000 de bilete pe zi, aşa că în prezent orice turist îşi poate procura un bilet şi admira monumentul", a precizat arheologul Vasant Kumar Swarnkar. Miercuri, mii de turişti, mulţi fără măşti, au venit să viziteze faimosul monument din marmură albă, înghesuindu-se în jurul casei de bilete. Oficialii federali din domeniul sănătăţii au avertizat marţi că supraaglomerarea destinaţiilor turistice ar putea duce la o nouă creştere a cazurilor de coronavirus, temerile îndreptându-se în special spre noua tulpină, mai contagioasă, identificată în Regatul Unit şi apoi detectată şi în India. India a înregistrat al doilea cel mai mare număr de cazuri de coronavirus după Statele Unite şi circa 148.500 de decese asociate COVID-19. AGERPRES/ (AS – autor: Ana Bîgu, editor: Mihaela Toth, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Life Coronavirus: Mii de turişti se înghesuie să viziteze Taj Mahal-ul în pofida...
Coronavirus: Mii de turişti se înghesuie să viziteze Taj Mahal-ul în pofida recomandărilor autorităţilor sanitare
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.