Edilul oraşului Strasbourg (estul Franţei), ecologista Jeanne Barseghian, a anunţat joi că municipalitatea anulează celebrul târg de Crăciun din cauza agravării situaţiei sanitare, renunţând la cele 300 de căsuţe prezente în mod tradiţional în piaţă, dar păstrând spectacolele, informează AFP. ''Am luat decizia să acordăm prioritate variantei fără căsuţe'', a declarat aceasta cu prilejul unei conferinţe de presă. Bradul de Crăciun din piaţa Kleber, în centrul oraşului, va fi cu toate acestea instalat la fel ca în anii precedenţi, iar ''animaţiile'' şi ''spectacolele de stradă ale artiştilor'' vor fi menţinute, a adăugat aceasta. Oraşul a depăşit ''pragul de alertă maximală'', în ceea ce priveşte coronavirusul, a precizat aceasta, adăugând că ''Strasbourgul nu se află într-o bulă'' şi, la fel ca în ''restul Europei, restricţiile sunt din ce în ce mai severe, în special în Germania'', la o distanţă de câţiva kilometri. La începutul lui octombrie, capitala regiunii Alsacia nutrea încă speranţe că va reuşi să menţină târgul de Crăciun, o tradiţie multiseculară, cu preţul unor ajustări pentru a face faţă crizei sanitare aflată în plină desfăşurare. În mod obişnuit, evenimentul cu o istorie de 450 de ani, care a fost anulat doar în perioadele de război, atrage, pe parcursul unei luni, circa două milioane de vizitatori în jurul celor 300 de căsuţe din lemn, cu un impact economic evaluat la 250 de milioane de euro. Anterior anunţului făcut de primăria din Strasbourg, Paris, Bordeaux, precum şi oraşele germane Koln şi Freiburg anunţaseră deja anularea tradiţionalelor târguri de Crăciun.AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Life Coronavirus: Municipalitatea din Strasbourg anulează târgul de Crăciun
Coronavirus: Municipalitatea din Strasbourg anulează târgul de Crăciun
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.