Primarul municipiului Sfântu Gheorghe, Antal Arpad, a declarat luni, într-o conferinţă de presă susţinută la 14 zile după ce a fost diagnosticat cu COVID-19, că această boală este mult diferită de o gripă şi i-a îndemnat pe localnici să se protejeze, avertizând că incidenţa cazurilor de infectare cu noul coronavirus a depăşit 3 la o mie de locuitori la nivelul localităţii. "Suntem în a treia zi în care procentul este de peste 3 la mie în municipiul Sfântu Gheorghe şi, din nefericire, putem observa şi la nivel local, la fel cum vedem la nivel naţional şi la nivel european, un trend crescător. (…) Cred că exemplul meu este destul de bun: eu nu fac parte din categoria celor care nu cred în existenţa virusului, am şi respectat măsurile într-o proporţie destul de mare, poate am avut câteva momente de neatenţie, nu pot să-mi dau seama exact când şi în ce condiţii am fost infectat, ori un moment de neatenţie, ori e posibil să fi fost adus acasă de copii de la şcoală, nu pot să îmi dau seama sigur. Ideea e că am trecut prin acest experiment şi pot să vă spun că nu poate fi asemănat cu o gripă. Pot fi simptome la gripă care să pară mai grave pe moment decât anumite simptome ale acestui virus, dar, totuşi, să nu uităm că eu am 45 de ani, nu am boli cronice, nu sunt supraponderal, trăiesc o viaţă echilibrată, fac mişcare, am făcut sport, deci nu cred că fac parte din categoria de risc. Probabil acesta este şi motivul pentru care nici nu am fost spitalizat, deci nu a fost nevoie de spitalizare în cazul meu, am stat acasă, însă am avut câteva simptome care nu pot fi asemănate cu alte stări şi aici dau doar câteva exemple: pur şi simplu când vorbim de gust şi de miros se mai întâmplă ca să fii răcit şi să nu simţi sută la sută gusturi, dar aici simţi 0% din gust. Adică, pur şi simplu, nu poţi face diferenţa între ciocolată şi oţet, să zicem, sau ciocolată şi ardei iute, că la mine ăsta a fost şocul. Am mâncat ardei iute şi am mâncat ciocolată de casă şi nu am simţit diferenţa deloc", a declarat primarul Antal Arpad. Acesta a mai spus că simţurile i-au revenit treptat după două săptămâni, dar nici acum nu sunt restabilite în totalitate. "Ceea ce este o diferenţă foarte mare faţă de gripă sau alte boli este felul în care energia a fost limitată, deci m-am simţit ca o jucărie în care punem o baterie care e aproape să se descarce şi, iată, au trecut trei săptămâni şi încă nu pot să spun că mi-a revenit nivelul de energie de sută la sută. Sunt undeva între 80 şi 85% şi pe zi ce trece e mai ok, dar încă nu aş putea să spun că mi-am revenit sută la sută. (…) Eu nu am primit medicamente, am luat vitamine, ceaiuri, etc, nu am primit niciun medicament specific pentru COVID", a mai spus edilul. Antal Arpad a făcut un apel către cetăţeni să respecte măsurile de protecţie pentru limitarea răspândirii noului coronavirus, subliniind că în comunitate există persoane vulnerabile care trebuie protejate. "Ştiu că sunt multe persoane care cred în fel şi fel de teorii ale conspiraţiei, (…) dar eu cred că trebuie să avem grijă unii de alţii, să avem grijă de persoanele în vârstă din familie, că până la urmă acolo există riscuri foarte mari. Din nefericire, am văzut situaţii în care persoane tinere care aveau anumite boli despre care nu ştiau au ajuns la Terapie Intensivă sau chiar sunt cazuri în care au decedat, deci eu cred că e mult mai bine, până aflăm marele adevăr despre acest virus, (…) să avem grijă de noi şi să avem grijă unii de alţii", a mai spus primarul Antal Arpad. AGERPRES/(A-autor:Oana Mălina Negrea, editor: Karina Olteanu, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Administratie Covasna / Primarul Antal Arpad, după COVID-19: Mă simţeam ca o jucărie...
Covasna / Primarul Antal Arpad, după COVID-19: Mă simţeam ca o jucărie cu o baterie care se descarcă
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.