Teatrele, cinematograful, muzeele, sălile de fitness şi de jocuri de noroc din Sfântu Gheorghe vor fi închise în următoarele două săptămâni, măsura fiind dispusă de Comitetul Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă după ce incidenţa cazurilor de COVID-19 în municipiu a depăşit rata de 3 la 1.000 de locuitori. Potrivit hotărârii adoptate luni, vor fi interzise concertele şi spectacolele, iar restaurantele, barurile şi cafenelele vor fi închise în interior. De asemenea, purtarea măştii de protecţie devine obligatorie în toate spaţiile publice deschise de pe raza municipiului Sfântu Gheorghe, iar instituţiile de învăţământ vor funcţiona conform scenariului 3, adică exclusiv online. "Măsurile vor intra în vigoare de marţi, 20 octombrie, timp de cel puţin două săptămâni, urmând ca la începutul lunii noiembrie să se facă o evaluare a acestei perioade şi în funcţie de rata de incidenţă să se ridice sau nu aceste măsuri", se arată într-un comunicat de presă al Primăriei Sfântu Gheorghe, remis AGERPRES. Numărul cazurilor de COVID-19 a depăşit pragul de 3 la mia de locuitori cumulat pentru ultimele 14 zile, cetăţenii fiind informaţi luni cu privire la acest lucru prin sistemul Ro-Alert. "Am cerut autorităţilor să nu amendeze locuitorii încă din primele zile, ci în primul rând să informeze publicul. Este evident că acest virus va rămâne printre noi o vreme şi trebuie să găsim o modalitate de a trăi cu el. Cu toate acestea, în primă fază, obiectivul nostru este ca rata de infectare să scadă sub 3 la mie după aceste două săptămâni. Cel mai important lucru este să avem grijă de noi înşine şi unul de celălalt", a declarat primarul municipiului Sfântu Gheorghe, Antal Arpad. AGERPRES/(A,AS – autor:Oana Mălina Negrea, editor: Karina Olteanu, editor online: Simona Aruştei)
Covasna: Teatrele, cinematograful, sălile de fitness, muzeele din Sfântu Gheorghe, închise în următoarele două săptămâni
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.