Autentificarea tranzacţiilor online va fi cu doi factori de la 1 ianuarie, dar vor exista şi excepţii, precum plăţile de mică valoare de la comercianţi sau tranzacţiile recurente, a explicat, vineri, Crina Nicolae, director Carduri ING Bank România, în cadrul unei conferinţe online. Ea a afirmat că directiva PSD2 aduce multe schimbări din punct de vedere al securităţii. Aceasta îşi propune să sporească securitatea tranzacţiilor în general, tranzacţiilor online în special şi asta pentru că îşi doreşte să aducă mai multă încredere în rândul consumatorilor pentru aceste operaţiuni. "Solicitarea este ca pentru orice tranzacţie online să existe o identificare cu doi factori din categorii distincte astfel încât dacă un factor este compromis, de exemplu cineva a aflat parola, există în continuare un factor care protejează tranzacţiile online", a declarat Crina Nicolae. Ea a menţionat şi câteva exemple de autentificare cu doi factori: autentificare în aplicaţia de internet banking sau cod primit prin SMS şi o parolă statică. Potrivit reprezentantului ING, de la 1 ianuarie 2021 legea solicită ca pentru tranzacţiile online autentificarea clienţilor să se facă cu doi factori, dar vor exista şi câteva excepţii de la aceste cerinţă. "Care sunt excepţiile de la autentificare. Legiutorul îşi doreşte ca tranzacţiile să fie sigure, ca utilizatorii de carduri să fie protejaţi pentru tranzacţiile online, dar nu îşi doreşte să facă viaţa grea utilizatorilor. Nu îşi doreşte să fie dificile tranzacţiile online. Aşa că acolo unde riscul de fraudă al unei tranzacţii este mic sau poate fi diminuat prin controale alternative legiuitorul permite excepţii de la această autentificare strictă. Deci permite ca tranzacţiile e-comerce să se desfăşoare fără autentificarea clientului. Pentru client totul va fi transparent. Va introduce datele de card şi tranzacţia se va realiza. În spate există nişte validări care încadrează tranzacţia în aceste excepţii. Exemple de excepţii sunt sume mai mici de 30 de euro pe tranzacţii, cu maximum 5 tranzacţii consecutive sau maxim de 100 de euro cumulat de la ultima autentificare strictă. Banca face acest calcul sau această analiză pentru fiecare tranzacţie", a precizat Crina Nicolae. AGERPRES/(AS – autor: George Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Crina Nicolae (ING Bank România): Autentificarea tranzacţiilor online va fi cu doi...
Crina Nicolae (ING Bank România): Autentificarea tranzacţiilor online va fi cu doi factori de la 1 ianuarie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.