Candidatul Ideal Customer Care Specialist
Avem nevoie de tine ca și Customer Care Specialist în echipa Winner.
Stai liniștit(ă), nu îți cerem experiență, ci vrem să te ajutăm să o câștigi!
Ce ne dorim de la tine:
– Să ai bune abilități de comunicare;
– Persoana orientată către client
– Cunoștințe de bază în pachetul MS Office.
– Abilități de lucru în echipă;
– Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);
– Disponibilitatea de a lucra în ture și weekend-uri;
– Minim studii medii absolvite;
– Daca ai experiență în relația cu clienții reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului Customer Care Specialist
Ce trebuie să faci:
– Recepționezi întrebările, recomandările și reclamațiile clienților existenti sau a potențialilor clienți;
– Preiei notificarile primite din sistem și oferi suport clienților în funcție de situația semnalată;
– Identifici periodic nevoile și așteptările clienților prin contactare telefonica, email sau live chat.
– Rezolvi situațiile în conformitate cu procedurile interne.
Beneficiile noastre:
– Pregătire specializată constantă
– Bonuri de masă
-Prime de sarbatori
– Ore suplimentare plătite
– Oportunități de creștere și dezvoltare
– Dezvoltarea într-o echipă și o companie de success
Descrierea companiei
WINNER Activam pe piata jocurilor de noroc inca din 2013, fiind unul dintre cei mai cunoscuti operatori de pariuri sportive din Romania. Scopul nostru este de a oferi cele mai bune cote si servicii de pariere, devenind in scurt timp un lider pe piata pariurilor sportive. Suntem o echipa faina, tanara si prietenoasa! In anul 2016 am castigat titlul de “CEL MAI BUN OPERATOR DE PARIURI TRADITIONALE”.
Anunturi locuri de munca Customer Care Specialist