Autorităţile daneze au criticat miercuri planul Comisiei Europene privind instituirea unui salariu minim, susţinând că acest plan va submina un model naţional al pieţei muncii care este popular atât în rândul sindicatelor cât şi al angajatorilor, transmite Bloomberg. În 21 din cele 27 de state membre UE există un salariu minim legal stabilit de guvern iar în şase state membre (Danemarca, Italia, Cipru, Austria, Finlanda şi Suedia), salariul minim este stabilit în negocierile colective dintre angajatori şi sindicate. Danemarca "vrea să obţină clarificări, dacă CE are autoritatea legală de a avansa astfel de propuneri", a informat guvernul social-democrat al premierului Mette Frederiksen într-un comunicat de presă publicat miercuri. Într-o declaraţie separată, Guvernul suedez a exprimat un punct de vedere similar. Comisia Europeană a propus miercuri standarde pentru stabilirea unor salarii minime adecvate în toate statele membre UE, în ideea de a reduce inegalitatea salariilor. Propunerea Comisiei stabileşte doar standardele comune pentru un salariu minim dar nu şi un anumit nivel al salariului minim propriu-zis. Propunerea Comisiei Europene are unele merite, a apreciat ministrul danez al Muncii, Peter Hummelgaard Thomsen, care a adăugat însă că există şi unele elemente ale planului care ar putea face imposibil pentru Danemarca să îşi menţină modelul care a protejat drepturile muncitorilor timp de peste un secol. O principală îngrijorare este măsura în care propunerea permite intervenţia politică, a subliniat Lizette Risgaard, preşedintele FH, cea mai mare confederaţie sindicală din Danemarca. "Chiar dacă Comisia a încercat să îşi elaboreze propunerile astfel încât să respecte modelul danez, din păcate nu a reuşit", a spus Lizette Risgaard. Pe piaţa muncii din Danemarca salariile sunt stabilite pe baza negocierilor dintre sindicate şi organizaţiile angajatorilor. Modelul există încă din 1908 şi a devenit o piatră de temelie a unei societăţi care se laudă cu unul din cele mai ridicate niveluri de egalitate a veniturilor din lume. Propunerea Comisiei va trebui să fie negociată cu guvernele statelor membre şi Parlamentul European. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Danemarca se opune propunerilor UE privind salariul minim
Danemarca se opune propunerilor UE privind salariul minim
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.