Deficitul guvernamental ajustat sezonier a explodat în trimestrul al doilea, atât în zona euro cât şi în Uniunea Europeană, atingând cea mai ridicată valoare de la debutul publicării datelor statistice în 2002, ca urmare a introducerii măsurilor de izolare pentru a stopa răspândirea pandemiei de coronavirus, arată datele publicate joi de Oficiul European de Statistică (Eurostat). Potrivit acestor date, în zona euro deficitul guvernamental a crescut de la 2,5% din PIB în primul trimestru al acestui an, până la 11,6% din PIB în trimestrul al doilea, în timp ce în Uniunea Europeană deficitul guvernamental a urcat de la 2,6% din PIB până la 11,4% din PIB. În rândul statelor membre UE, cele mai ridicate deficite guvernamental în trimestrul al doilea al acestui an s-au înregistrat în: Polonia (19,8% din PIB), Austria (17,3% din PIB), Slovenia (15,8% din PIB), Belgia (14,2% din PIB), Franţa (11,6% din PIB), Olanda (11,4% din PIB), Malta (11,2% din PIB) şi România (11,1% din PIB, faţă de 7,9% din PIB în primul trimestru). Separat, Eurostat a dat publicităţii şi o a doua estimare privind deficitul guvernamental şi datoria publică în anul 2019. Conform acestor date, pe ansamblul anului trecut doar două state membre UE au înregistrat un deficit guvernamental mai mare sau egal cu 3% din PIB: Franţa (3% din PIB) şi România (4,4% din PIB în 2019, faţă de 2,9% din PIB în 2018). Comparativ, în zona euro deficitul guvernamental ca procent din PIB a urcat uşor de la 0,5% în 2018 până la 0,6% în 2019, în timp ce în Uniunea Europeană a urcat de la 0,4% până la 0,5% din PIB. De asemenea, în 2019 datoria guvernamentală a României a crescut până la 35,3% din PIB, de la 34,7% din PIB în 2019, dar rămâne mult sub media din UE (77,6% din PIB) sau zona euro (84% din PIB). După acest indicator, România este printre ţările membre cu cea mai mică datorie guvernamentală ca procent din PIB, fiind devansată doar de Estonia (8,4%), Bulgaria (20,2%), Luxemburg (22%), Cehia (30,2%) şi Danemarca (33.3%). Datele publicate de Eurostat, pe baza cifrelor furnizate de statele membre, sunt utilizate pentru aplicarea procedurii de deficit excesiv. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Deficitul guvernamental în zona euro şi în UE a atins un nivel...
Deficitul guvernamental în zona euro şi în UE a atins un nivel fără precedent, în trimestrul al doilea
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.