Traton, divizia de camioane comerciale a grupului german Volkswagen AG, a acceptat să cumpere restul acţiunilor pe care încă nu le deţine la compania americană Navistar International, oferind 44,5 de dolari per titlu, sau 3,7 miliarde de dolari în numerar, transmit DPA şi Reuters. În 2016, Volkswagen a achiziţionat o participaţie de 16,60% în producătorul american de camioane, iar în prezent deţine aproape 16,80%. Obiectivul celor două companii era să colaboreze în domeniul achiziţiilor şi al dezvoltării tehnologiei, pentru a-şi reduce anual costurile cu 200 de milioane de dolari. De asemenea, Volkswagen vrea să-şi extindă prezenţa pe piaţa camioanelor din America de Nord. "Suntem încântaţi că am ajuns la un acord de principiu pentru această tranzacţie, după negocieri intense cu Navistar", a afirmat Matthias Grundler, directorul general al Traton. Separat, Navistar a informat că Board-ul său "este pregătit să meargă înainte" cu tranzacţia, iar acordul este sprijinit de cei mai mari acţionari ai săi, miliardarul Carl Icahn şi fondul speculativ MHR Fund Management. Acordul vine după luni de negocieri şi evaluează întreaga companie Navistar la aproximativ 4,4 miliarde de dolari. În ianuarie, Traton a făcut o ofertă nesolicitată, de 35 dolari per titlu, sau 2,9 miliarde de dolari, pentru a achiziţiona participaţiilor deţinute de ceilalţi acţionari ai Navistar. Producătorii de camioane din întreaga lume se confruntă cu dificultăţi din cauza costurilor ridicate pentru dezvoltarea noilor modele şi a scăderii activităţii în industrie. Ei sunt forţaţi să facă noi alianţe pentru a împărţi costurile. În 2017, Navistar şi VW au anunţat că vor colabora în vederea dezvoltării camioanelor electrice. Traton include brandurile europene de camioane comerciale MAN, Scania şi Volkswagen.AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Divizia de camioane a Volkswagen va plăti 3,7 miliarde de dolari pentru...
Divizia de camioane a Volkswagen va plăti 3,7 miliarde de dolari pentru a deţine integral Navistar
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.