Universitatea din Craiova informează că a alocat în anul 2019 peste 8,5 milioane lei pentru cercetare, din care 3.049.301 lei au fost alocate din fonduri proprii, 5.494.584 de lei provenind din finanţare suplimentară de la Ministerul Educaţiei şi Cercetării în baza indicatorilor de calitate IC2. Suma alocată din fonduri proprii este mai mare decât în 2018, când s-a ridicat la doar 2.740.828 de lei. Potrivit conducerii Universităţii din Craiova, facultăţile care au derulat un număr mare de proiecte sunt: Facultatea de Ştiinţe, Facultatea de Automatică, Calculatoare şi Electronică, Facultatea de Inginerie Electrică, Facultatea de Horticultură şi Facultatea de Mecanică. În anul 2019, Universitatea din Craiova a continuat să fie lider la nivel regional în cercetare, dezvoltare, inovare (CDI), multe companii din zona Olteniei apelând la grupurile de cercetare din instituţie pentru rezolvarea unor probleme CDI cu care se confruntau. "Au fost înregistrate 53 de contracte încheiate cu agenţii economici. Relaţia cu mediul socio-economic şi cultural a fost susţinută atât prin intermediul INCESA, cât şi prin proiectul european RO-BoostSMEs, care a continuat să se deruleze şi în anul 2019, prin programul european COSME-Entreprise Europe Network. Universitatea din Craiova este nod în cadrul acestui program şi promovează activităţile inovative pentru IMM-urile din Oltenia", afirmă reprezentanţii Universităţii din Craiova într-un comunicat de presă. În anul 2019, cadrele didactice şi cercetătorii de la Universitatea din Craiova au continuat toate proiectele demarate în anii anteriori, prin competiţii naţionale (PNCDI III – proiecte experimentale demonstrative, Bridge Grant, transfer la operatorul economic, proiecte de tip ROSA STAR, proiecte de tip ADER etc.) şi competiţii internaţionale (Brâncuşi, Capacităţi, H2020 etc.) şi au obţinerea opt proiecte noi, din care trei câştigate în competiţii naţionale şi cinci în competiţii internaţionale. Vineri, de la ora 12,00, Universitatea din Craiova va premia cercetătorii care au obţinut rezultate foarte bune în 2019, în cadrul Galei Cercetării Ştiinţifice 2020, evenimentul urmând să se desfăşoare online, pe platforma CiscoWebex. AGERPRES/(AS – autor: Maria Mitrică, editor: George Onea, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Dolj: Universitatea din Craiova a alocat peste 8,5 milioane de lei pentru...
Dolj: Universitatea din Craiova a alocat peste 8,5 milioane de lei pentru cercetare în anul 2019
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.