Salonul de orologerie Watches & Wonders de la Geneva (fostul Salon Internaţional de la Haute Horlogerie SIHH) nu va mai avea loc în luna aprilie a anului următor, fiind înlocuit cu un eveniment complet digital, au anunţat marţi organizatorii, transmite Reuters. 2021 va fi al doilea an la rând în care Salonul de orologerie de la Geneva nu va avea loc în format fizic, din cauza epidemiei de coronavirus. "Având în vedere incertitudinea existentă în contextul actualei crize sanitare, comitetul de organizare a Salonului Watches & Wonders de la Geneva a luat decizia de a nu mai organiza evenimentul în format fizic, programat în perioada 7-13 aprilie", a precizat organizatorul, Fondation de la Haute Horlogerie (FHH). În schimb, o serie de mărci renumite de ceasuri, precum Rolex, Patek Philippe, Chopard, Chanel, Hermes şi Ulysse Nardin, vor interacţiona cu consumatorii, retailerii şi jurnaliştii în format online, în aceeaşi perioadă, iar alte mărci sunt invitate şi ele să participe, au precizat organizatorii. Până anul trecut, producătorii elveţieni de ceasuri organizau două mari târguri anuale: Salon Internaţional de la Haute Horlogerie (SIHH) la Geneva şi un Salon concurent, Baselworld, la Basel. Însă, Salonul de la Basel a fost afectat de plecarea gigantului Swatch Group în 2019 şi de abandonul Rolex, Patek Philippe şi al altor mărci importante în acest an. Derularea în format fizic a ambelor târguri a fost anulată în acest an, din cauza pandemiei, însă SIHH, rebotezat Watches & Wonders, s-a desfăşurat online începând cu data de 20 aprilie. Organizatorii Watches & Wonders intenţionează să atragă mai multe branduri importante pentru ediţia din 2022 şi speră că aceasta se va desfăşura în format fizic şi nu online. AGERPRES/(AS – autor: Constantin Balaban, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu) Sursa foto: Fondation de la Haute Horlogerie/facebook.com
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Ediţia din 2021 a Salonului de orologerie de la Geneva a fost...
Ediţia din 2021 a Salonului de orologerie de la Geneva a fost anulată, din cauza coronavirusului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.