Electrica a finalizat cu succes prima etapă a fuziunii prin absorbţie a celor trei companii de distribuţie a energiei electrice din cadrul Grupului, care, de la 1 ianuarie 2021, au devenit Distribuţie Energie Electrică România SA (DEER), informează compania printr-un comunicat remis, luni, AGERPRES. Fuziunea prin absorbţie a societăţilor de distribuţie a energiei electrice din cadrul Grupului Electrica a fost aprobată de principiu de Consiliul de Administraţie al Electrica în şedinţa din data de 27 mai 2020, hotărârea fiind un pas important în planul de implementare a Strategiei Grupului pentru perioada 2019-2023. Prin fuziunea Societăţii de Distribuţie a Energiei Electrice Transilvania Nord, a SDEE Transilvania Sud şi a SDEE Muntenia Nord, noua companie Distribuţie Energie Electrică România va opera 198.988 km de linii electrice, în 18 judeţe, din trei zone geografice ale ţării, reprezentând 40,7% din teritoriul României, şi va deservi peste 3,8 milioane de utilizatori. "Prin implementarea fuziunii celor trei societăţi de distribuţie din cadrul Grupului se vor obţine beneficii pe termen mediu şi lung pentru toate părţile interesate. Este un proiect major care ne va permite eficientizarea costurilor, în paralel cu accelerarea digitalizării principalelor procese de business, precum şi îmbunătăţirea performanţei operaţionale în vederea creşterii calităţii serviciilor oferite", a declarat Corina Popescu, director general Electrica. DEER este responsabilă pentru distribuţia energiei electrice în următoarele judeţe: Cluj, Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Braşov, Alba, Sibiu, Mureş, Harghita, Covasna, Prahova, Buzău, Dâmboviţa, Brăila, Galaţi şi Vrancea. La nivel regional, vor exista optsprezece sucursale, cu sediile în: Cluj-Napoca, Oradea, Baia Mare, Satu Mare, Bistriţa, Zalău, Braşov, Sibiu, Alba Iulia, Târgu Mureş, Miercurea Ciuc, Sfântu Gheorghe, Ploieşti, Brăila, Galaţi, Buzău, Târgovişte şi Focşani. Obiectivele principale ale strategiei definite pentru segmentul de distribuţie au în vedere optimizări pe trei dimensiuni: performanţa operaţională, calitatea serviciilor şi optimizarea costurilor la consumatorul final, se menţionează în comunicat. La acestea se adaugă şi direcţiile strategice pe termen lung, axate pe dezvoltarea modelului de afaceri, coroborat cu pregătirea reţelelor de distribuţie pentru a face faţă provocărilor tranziţiei energetice. Din anul 2014 până în prezent, Grupul Electrica a devenit cel mai mare investitor în modernizarea şi retehnologizarea reţelelor de distribuţie a energiei electrice, cu un total de 4,39 miliarde lei investiţi. Grupul Electrica este un jucător-cheie pe piaţa de distribuţie şi furnizare a energiei electrice din România, precum şi unul dintre cei mai importanţi jucători din sectorul serviciilor energetice. Grupul oferă servicii la circa 3,8 milioane de utilizatori şi are o arie de cuprindere naţională – cu organizare în trei zone pentru distribuţia energiei electrice: Transilvania Nord, Transilvania Sud, Muntenia Nord, şi pe cuprinsul întregii ţări pentru furnizarea energiei electrice şi pentru întreţinere şi servicii energetice. Din iulie 2014, Electrica este o companie cu capital majoritar privat, listată pe bursele de valori din Bucureşti şi Londra. Electrica este singura companie românească listată din domeniul distribuţiei şi furnizării energiei electrice din România. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Gherasi, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Electrica a încheiat procesul de fuziune a celor trei companii de distribuţie...
Electrica a încheiat procesul de fuziune a celor trei companii de distribuţie a energiei electrice din cadrul Grupului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.