Directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Cluj-Napoca, Eugen Cecan, a declarat luni, la Prefectura Bihor, că i-a solicitat ministrului Transporturilor, Lucian Bode, suplimentarea posturilor cu aproximativ 200 de muncitori care să se ocupe de curăţarea drumurilor. "Ni s-a promis şi suntem convinşi că o să ne aprobe numărul de muncitori pentru că chiar avem o mare problemă cu lipsa muncitorilor la districte. Ca să funcţioneze normal, la un district ar trebui 7-8 oameni, cu şeful de district, pentru că ei asigură, pe o distanţă de 30-35 de kilometri, tot ce înseamnă curăţenie. Dar, la Oradea, avem doi sau trei oameni, la altul avem patru, deci este imposibil de făcut munca aceasta fără suplimentare de muncitori", a spus Cecan. Prefectul Dumitru Ţiplea a precizat că a sesizat de mai multe ori conducerea DRDP şi DSN Oradea privind marginile drumurilor, iarba crescută, tufişurile, parapeţii elastici de pe centura Oradiei care sunt extrem de murdari. Cecan a menţionat că a prevăzut ca până în primăvară să achiziţioneze pentru fiecare judeţ – DRDP Cluj acoperă judeţele Cluj, Bihor, Satu Mare, Sălaj, Bistriţa, Alba şi Maramureş – câte o instalaţie pentru spălarea cu jet a parapeţilor. Prefectul Ţiplea a amintit că, în condiţiile în care un obiectiv important al judeţului este turismul, preşedintele CJ Bihor, Ilie Bolojan, a propus recent un regulament pentru întreţinerea drumurilor în judeţ. "Nu poţi face turism cu gunoaie. E clar. Prin urmare ne vom uni forţele pentru a găsi soluţii în această direcţie, de salubrizare a judeţului în mod continuu, de a impune nişte reguli foarte clare UAT-urilor şi celor care se ocupă de întreţinerea drumurilor. Dar trebuie să-i şi ajutăm pe oameni nu să impunem doar nişte măsuri. Mă voi apleca asupra problemei curăţirii pe lângă drumuri. Să vedem şi cum putem să-i ajutăm. Adevărul este însă că la Oradea au capacitate destul de scăzută pe partea de întreţinere", a spus prefectul. AGERPRES/(A-autor: Eugenia Paşca, editor: Karina Olteanu, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Administratie Eugen Cecan (DRDP Cluj) a solicitat ministrului Transporturilor mai mulţi muncitori pentru...
Eugen Cecan (DRDP Cluj) a solicitat ministrului Transporturilor mai mulţi muncitori pentru curăţenia drumurilor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.