Uniunea Europeană a înregistrat un excedent de cont curent de 75,6 miliarde de euro (2,2% din PIB) în trimestrul trei din 2020, iar ţările membre UE cu cel mai ridicat deficit de cont curent au fost Franţa (11,4 miliarde de euro), România (3,9 miliarde de euro) şi Belgia (2,6 miliarde de euro), arată datele publicate marţi de Oficiul European de Statistică (Eurostat). În trimestrul doi din acest an, Uniunea Europeană a înregistrat un excedent de cont curent de 87,6 miliarde de euro (2,9% din PIB), iar în trimestrul trei din 2019 un plus de 100,3 miliarde de euro (2,9% din PIB). Foto: (c) ec.europa.eu Conform Eurostat, în perioada iulie – septembrie 2020, un număr de 19 state membre ale UE au înregistrat un excedent de cont curent, pe primele locuri fiind Germania (62,9 miliarde de euro), Italia (25,3 miliarde de euro), Olanda (17 miliarde de euro), Irlanda (12,7 miliarde de euro) şi Suedia (6,5 miliarde de euro), în timp ce alte opt ţări membre, printre care şi România, au înregistrat deficit de cont curent. Eurostat subliniază că în trimestrul trei din 2020 UE a înregistrat cele mai mari excedente de cont curent pe relaţia cu Marea Britanie (54,6 miliarde de euro), SUA (32,7 miliarde de euro), Elveţia (11,3 miliarde de euro), Canada (6,6 miliarde de euro), Brazilia şi Hong Kong (ambele cu 6,2 miliarde de euro) şi Rusia (5,3 miliarde de euro). Deficite au fost înregistrate pe relaţia cu China (29,2 miliarde de euro) şi centrele financiare offshore (opt miliarde de euro). AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Eurostat: România a avut al doilea mare deficit de cont curent din...
Eurostat: România a avut al doilea mare deficit de cont curent din UE în trimestrul trei din 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.