Cel mai mare falsificator de bancnote din plastic din lume, care a creat 'super – leul', bancnote de 100 de lei aproape imposibil de identificat că sunt false, a fost trimis în judecată de DIICOT pentru un prejudiciu de peste 2,2 milioane lei. Alături de acesta au mai fost trimise în judecată alte două persoane, pentru săvârşirea infracţiunilor de constituire a unui grup infracţional organizat, falsificare de monedă, complicitate la falsificarea de monedă, punerea în circulaţie de valori falsificate, deţinerea de instrumente în vederea falsificării şi înşelăciune, potrivit unui comunicat de presă. Liderul acestei grupări a creat "super – leul", respectiv bancnote false de 100 de lei, aproape imposibil de identificat. El a reuşit să producă cele mai bune falsuri din istoria României şi să devină cel mai mare falsificator de bancnote din plastic din lume. Procurorii susţin că, în perioada 2014 – 24.06.2020, cei trei inculpaţi au constituit un grup infracţional organizat care a acţionat în scopul falsificării de bancnote din cupiură de 100 lei şi inducerea in eroare a persoanelor vătămate prin punere în circulaţie a acestora. Astfel, liderul grupării, cu sprijinul celorlalţi membri, a falsificat un număr de 23.042 bancnote din cupiură de 100 lei, dintre care a pus în circulaţie un număr de 22.716, producând un prejudiciu total în valoare de 2.271.600 lei. La nivelul DIICOT – Structura Centrală au fost desfăşurate activităţi de monitorizare a fenomenului de plasare a acestui tip de contrafacere, iar ca urmare a calităţii superioare a reproducerii, fiind realizate pe suport de polimer şi având imitate toate elementele de siguranţă destinate publicului (inclusiv microperforaţiile, banda iridescentă, imagine latentă, fereastră transparentă, cerneala care îşi schimbă culoarea, imprimare vizibilă în lumină ultravioletă), fals aproape imposibil de identificat de către persoanele care intrau în posesia acestora, acesta a fost codificat sub denumirea de "SUPER LEU". Procurorii spun că evoluţia acestui tip de fals la nivelul anului 2014 a fost una spectaculoasă, fiind pentru prima dată în istoria falsului de monedă din România când nu se deţineau niciun fel de date sau informaţii cu privire la provenienţa acesteia, ca urmare a faptului că aceasta era identificată în circuitul financiar cu precădere în centrele de procesare de numerar, ceea ce îndepărta practic momentul punerii în circulaţie de momentul identificării bancnotei. În toate situaţiile în care erau identificaţi martori (casieri ai unităţilor comerciale sau alte altor instituţii financiare – bănci comerciale), niciunul dintre aceştia nu a putut oferi suport informaţional, deoarece la momentul încasării nu şi-a putut da seama că bancnota este un fals. Cu toate acestea, în urma coroborării datelor din cele aproximativ 800 de cauze penale înregistrate la nivel naţional ce aveau ca obiect bancnote din cupiură de 100 lei, din tipul de fals cunoscut sub denumirea generică "SUPER LEU", procurorii DIICOT – Structura Centrală împreună cu ofiţeri de poliţie judiciară din cadrul Oficiului Naţional Central pentru Combaterea Falsului de Monedă au reuşit identificarea autorilor şi probarea activităţii infracţionale. În cauză au fost instituite măsuri asigurătorii. Dosarul a fost înaintat spre competentă soluţionare Tribunalului Bucureşti. AGERPRES/(AS-autor: Eusebi Manolache, editor: Mihai Simionescu, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Nationale Politic Falsificatorul de bani care a creat ‘super – leul’, trimis în judecată...
Falsificatorul de bani care a creat ‘super – leul’, trimis în judecată de DIICOT
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.