Festivalul de Film de la Cannes, organizat în mod tradiţional în luna mai, "va avea loc într-adevăr în 2021", cu posibilitatea amânării sale pentru o perioadă cuprinsă între sfârşitul lunii iunie şi sfârşitul lunii iulie, dacă o vor cere condiţiile sanitare, au anunţat miercuri organizatorii evenimentului, relatează AFP. Organizatorii Festivalului de la Cannes, considerat cel mai important eveniment de acest tip din universul celei de-a şaptea arte, care nu a putut să fie organizat în mai 2020 din cauza pandemiei de coronavirus şi a restricţiilor impuse de carantină, îşi acordă încă o perioadă de timp "pentru a evalua situaţia în debutul anului", a precizat o purtătoare de cuvânt. Pentru moment, festivalul de pe Croazetă este programat în intervalul 11-22 mai 2021. Dar, dacă evoluţia pandemiei o va cere, "o analiză este în curs de a fi realizată şi care vizează o fereastră calendaristică între sfârşitul lunii iunie şi sfârşitul lunii iulie", a adăugat ea. Piesă centrală a prestigiosului circuit al festivalurilor cinematografice internaţionale, Cannes-ul a plătit anul trecut preţul cerut de pandemia de COVID-19, în timp ce marile sale rivale, Berlinul şi Veneţia, au putut să fie organizate – Berlinala în februarie, înainte de declanşarea pandemiei, iar Veneţia cu respectarea unor stricte condiţii sanitare, în septembrie. În acest an, primul mare festival din calendar, Berlinala, a renunţat deja la formatul clasic de desfăşurare: festivalul din capitala Germaniei a fost amânat pentru luna martie, iar competiţia va avea loc online din cauza pandemiei. Proiecţii deschise pentru public vor fi organizate în luna iunie. AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Life Festivalul de Film de la Cannes, organizat de obicei în luna mai,...
Festivalul de Film de la Cannes, organizat de obicei în luna mai, ar putea avea loc în vara anului 2021
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.